TYSIĄCE PRODUKTÓW TANIEJ NAWET O -90%! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
5 5 5 5
2 2 2 2
4 4 4 4
3 3 3 3
1 1 1 1
4 4 4 4

Kompresor klimatyzacji NRF 32676G

Kompresor klimatyzacji NRF  32676G
Kompresor klimatyzacji NRF 32676G
Powiększ
NRF

Producent: NRF

Kod produktu: 32676G

Jednostka: szt

Ograniczenia producenta: GENUINE DENSO

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z olejem kompresorowym PAG

Koła pasowe: Koło pasowe wielokrotne

ID kompresora: 6SBU16C

Napięcie robocze [V]: 12

Czynnik chłodzący: R134a Czynnik chłodzący do układów klimatyzacji samochodowej o nazwie tetrafluoroetan, stosowany głównie w starszych typach samochodów z klimatyzacją.
dowiedz się więcej...

Olej do sprężarki: PAG 46 Olej do sprężarki PAG to inaczej glikol polialkilenowy. Obecnie najczęściej stosowany olej w układach klimatyzacji pracujących z czynnikiem R134a.
dowiedz się więcej...

Liczba rowków: 6

Średnica koła pasowego [mm]: 110

Pojemność kompresora [ccm]: 160

Kształt: Owalny

EAN: 8718042136374

2061,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Kompresor klimatyzacji 32676G NRF

  • Ograniczenia producenta:  GENUINE DENSO
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z olejem kompresorowym PAG
  • Koła pasowe:  Koło pasowe wielokrotne
  • ID kompresora:  6SBU16C
  • Napięcie robocze [V]:  12
  • Czynnik chłodzący:  R134a
  • Olej do sprężarki:  PAG 46
  • Liczba rowków:  6
  • Średnica koła pasowego [mm]:  110
  • Pojemność kompresora [ccm]:  160
  • Kształt:  Owalny
Część znajduje się w kategorii: Kompresor klimatyzacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AVA MSK682
DENSO 4471604360
DENSO 4471604361
DENSO 4471604363
DENSO 4472605991
DENSO DCP17154
HELLA 8FK351006351
MERCEDES-BENZ 0032308711
MERCEDES-BENZ A0032308711
NRF 32676
WEZEL 3000K682
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (5)

Opinie o Kompresor klimatyzacji 32676G NRF

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2020-02-11
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Bardzo dobry kompresor, działa bez zarzutu w moim aucie wymontowany oryginalny również był producenta NRF.
opinie puchar
2017-10-04
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Kupiłem nowy i jestem bardzo zadowolony. Stary kompresor niestety rozleciał się po całości, a ja nie jestem zwolennikiem kupowania używanych, dlatego też padła decyzja na kupno nowego.
opinie puchar
2015-08-14
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
kompresor dziala bez zarzutu. cena super. jakośc wykonania tez super
opinie puchar
2014-07-16
3/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
3/5
Kompresor spełnia swoje zadanie. Wszystko działa jak należy oraz chłodzi :)
opinie puchar
2013-10-18
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Rewelacyjny kompresor klimatyzacji, szczerze polecam.

Kompresor klimatyzacji 32676G

Kompresor klimatyzacji

Kompresor klimatyzacji, zwany także sprężarką, to kluczowy element samochodowego układu klimatyzacji. Niestety jest to podzespół, który stosunkowo często ulega awariom. Naprawa tej części samochodowej jest z kolei niemożliwa. Jedyne co pozostaje kierowcy to wymiana kompresora na fabrycznie nowy.

Sprężarka odpowiada nie tylko za wprawianie w ruch czynnika chłodniczego, ale także za jego odpowiednie sprężanie. Kompresor zasysa rozprężony czynnik z parownika i tłoczy sprężony czynnik do skraplacza. Do tego procesu dochodzi naprzemiennie. 

Najbardziej popularny rodzaj wykorzystywanej sprężarki to wersja tłokowa, która dzieli się na dwa rodzaje. Pierwszy to kompresor, który charakteryzuje stała pojemność. Nie trudno się domyślić, że drugi rodzaj kompresora, to sprężarka o zmiennej pojemności.

Typowym objawem, który oznacza, że doszło do usterki kompresora będzie hałas pod maską. Hałas z reguły pojawia się dopiero w momencie uruchomienia układu (nie wcześniej). Za hałas odpowiadać może poślizg paska klinowego lub uszkodzenie sprzęgła sprężarki. Zignorowanie tych objawów może doprowadzić do całkowitego zatarcia kompresora i tym samym unieruchomienia samochodu.

Kompresor to w zasadzie jedyny stricte mechaniczny element układu klimatyzacji, który wymaga napędu. Dlatego każda awaria tego podzespołu oznacza przerwę w działaniu całego systemu. Naprawa kompresora polega na jego wymianie. Nie jest to specjalnie drogi zabieg, dlatego im szybciej dokonamy wymiany tym lepiej.

NRF

NRF to od ponad 90 lat jeden z liderów wśród dostawców układów chłodniczych dla silników samochodowych. Specjalnością firmy jest produkcja zaawansowanych technologicznie chłodnic. Urządzenia chłodzące montowane w pojazdach mechanicznych to główny obszar działania przedsiębiorstwa NRF. W czasie wielu lat obecności na rynku firma zbudowała wizerunek solidnej, dbającej drobiazgowo o najwyższą jakość oferowanych produktów.

Oprócz chłodnic, NRF oferuje również szereg innych produktów chłodniczych do samochodów. W asortymencie pojawiają się między innymi wentylatory chłodnic, a także pojedyncze łopatki do wentylatorów. Ponadto, firma wyspecjalizowała się również w produkcji chłodnic oleju oraz chłodnic EGR. Co więcej, na rynku pojawia się także coraz więcej intercoolerów marki NRF. Producent stale rozwija swoją ofertę, rozbudowując listę oferowanych produktów. Rozwój dotyczy zarówno nowych typów części, jak i wprowadzania do obrotu kolejnych modeli podzespołów, które od dłuższego czasu znajdują się w asortymencie. Obecnie liczba referencji przekracza już 8000 i wciąż rośnie, w ciągu kilku ostatnich lat notując najwyższe wzrosty w historii firmy.

NRF to firma specjalizująca się w produkcji części samochodowych na rynek wtórny. Obszar działania przedsiębiorstwa obejmuje głównie Europę i Azję. Zakłady produkcyjne zlokalizowane są na obu kontynentach, podobnie jak 19 magazynów należących do NRF, niemniej produkty dystrybuowane są również w innych częściach świata. Warto także wspomnieć o pracach badawczych, regularnie prowadzonych w centrach należących do NRF. Firma dokłada wszelkich starań, aby zatrudniać tylko najlepiej wykwalifikowanych inżynierów, którzy nadzorują procesy produkcyjne oraz udoskonalają produkty marki NRF.

Cechy Cześci

Czynnik chłodzący R 134 - Czynnik chłodzący do układów klimatyzacji samochodowej o nazwie tetrafluoroetan, stosowany głównie w starszych typach samochodów z klimatyzacją.

Oleje PAG do sprężarki - Olej do sprężarki PAG to inaczej glikol polialkilenowy. Obecnie najczęściej stosowany olej w układach klimatyzacji pracujących z czynnikiem R134a.

Obsługa klienta