DO 9% RABATU NA CZĘŚCI SAMOCHODOWE! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
0 0 0 0
1 1 1 1
5 5 5 5
7 7 7 7
2 2 2 2
3 3 3 3

Kompresor klimatyzacji MEAT & DORIA K18037

Kompresor klimatyzacji MEAT & DORIA  K18037
Kompresor klimatyzacji MEAT & DORIA K18037
Powiększ
MEAT & DORIA

Producent: MEAT & DORIA

Kod produktu: K18037

Jakosć GENUINE

ID kompresora HS17

Średnica koła pasowego [mm] 122

Ilość żeber 5

Napięcie [V] 12

dla numeru OE 97701-38071

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Kompresor klimatyzacji K18037 MEAT & DORIA

  • Jakosć:  GENUINE
  • ID kompresora:  HS17
  • Średnica koła pasowego [mm]:  122
  • Ilość żeber:  5
  • Napięcie [V]:  12
  • dla numeru OE:  97701-38071
Część znajduje się w kategorii: Kompresor klimatyzacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AVA HYK160
CTR 1201442
DELPHI TSP0155221
FISPA 1.8037
FRIGAIR 920.60741
HOFFER K18037
HYUNDAI 97701-38071
HYUNDAI 97701-38070
KIA 97701-38071
KIA 97701-38070
MEATDORIA K18037
SIDAT 1.8037
WE PARTS K18037
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Kompresor klimatyzacji K18037 MEAT & DORIA

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Kompresor klimatyzacji K18037

Kompresor klimatyzacji

Kompresor klimatyzacji, zwany także sprężarką, to kluczowy element samochodowego układu klimatyzacji. Niestety jest to podzespół, który stosunkowo często ulega awariom. Naprawa tej części samochodowej jest z kolei niemożliwa. Jedyne co pozostaje kierowcy to wymiana kompresora na fabrycznie nowy.

Sprężarka odpowiada nie tylko za wprawianie w ruch czynnika chłodniczego, ale także za jego odpowiednie sprężanie. Kompresor zasysa rozprężony czynnik z parownika i tłoczy sprężony czynnik do skraplacza. Do tego procesu dochodzi naprzemiennie. 

Najbardziej popularny rodzaj wykorzystywanej sprężarki to wersja tłokowa, która dzieli się na dwa rodzaje. Pierwszy to kompresor, który charakteryzuje stała pojemność. Nie trudno się domyślić, że drugi rodzaj kompresora, to sprężarka o zmiennej pojemności.

Typowym objawem, który oznacza, że doszło do usterki kompresora będzie hałas pod maską. Hałas z reguły pojawia się dopiero w momencie uruchomienia układu (nie wcześniej). Za hałas odpowiadać może poślizg paska klinowego lub uszkodzenie sprzęgła sprężarki. Zignorowanie tych objawów może doprowadzić do całkowitego zatarcia kompresora i tym samym unieruchomienia samochodu.

Kompresor to w zasadzie jedyny stricte mechaniczny element układu klimatyzacji, który wymaga napędu. Dlatego każda awaria tego podzespołu oznacza przerwę w działaniu całego systemu. Naprawa kompresora polega na jego wymianie. Nie jest to specjalnie drogi zabieg, dlatego im szybciej dokonamy wymiany tym lepiej.

Obsługa klienta