Kompresor klimatyzacji LIZARTE 81.08.11.032

Kompresor klimatyzacji LIZARTE  81.08.11.032
Kompresor klimatyzacji LIZARTE 81.08.11.032
Powiększ
LIZARTE

Producent: LIZARTE

Kod produktu: 81.08.11.032

Jednostka: szt

Ograniczenia producenta: NIPPONDENSO

ID kompresora: 10P15E

Numer komponentu: 047100-9750

Ilość oleju [ml]: 230

Gwarancja: 2 lata gwarancji

Kolor: Szary

Ilość żeber: 6

Napięcie znamionowe: 12

EAN: 8435241004661

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Kompresor klimatyzacji 81.08.11.032 LIZARTE

  • Ograniczenia producenta:  NIPPONDENSO
  • ID kompresora:  10P15E
  • Numer komponentu:  047100-9750
  • Ilość oleju [ml]:  230
  • Gwarancja:  2 lata gwarancji
  • Kolor:  Szary
  • Ilość żeber:  6
  • Napięcie znamionowe:  12
Część znajduje się w kategorii: Kompresor klimatyzacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
LIZARTE 047100-9750
LIZARTE 10-0046
LIZARTE 20D2360
LIZARTE 20D9750
LIZARTE 44983
LIZARTE 57343
LIZARTE 58343
LIZARTE 8633311
LIZARTE 8FK 351107-571
LIZARTE CP35750
LIZARTE PRK030
LIZARTE TSP0156030M
LIZARTE TSP0156045M
PORSC 94412600800
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Kompresor klimatyzacji 81.08.11.032 LIZARTE

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Kompresor klimatyzacji 81.08.11.032

Kompresor klimatyzacji

Kompresor klimatyzacji, zwany także sprężarką, to kluczowy element samochodowego układu klimatyzacji. Niestety jest to podzespół, który stosunkowo często ulega awariom. Naprawa tej części samochodowej jest z kolei niemożliwa. Jedyne co pozostaje kierowcy to wymiana kompresora na fabrycznie nowy.

Sprężarka odpowiada nie tylko za wprawianie w ruch czynnika chłodniczego, ale także za jego odpowiednie sprężanie. Kompresor zasysa rozprężony czynnik z parownika i tłoczy sprężony czynnik do skraplacza. Do tego procesu dochodzi naprzemiennie. 

Najbardziej popularny rodzaj wykorzystywanej sprężarki to wersja tłokowa, która dzieli się na dwa rodzaje. Pierwszy to kompresor, który charakteryzuje stała pojemność. Nie trudno się domyślić, że drugi rodzaj kompresora, to sprężarka o zmiennej pojemności.

Typowym objawem, który oznacza, że doszło do usterki kompresora będzie hałas pod maską. Hałas z reguły pojawia się dopiero w momencie uruchomienia układu (nie wcześniej). Za hałas odpowiadać może poślizg paska klinowego lub uszkodzenie sprzęgła sprężarki. Zignorowanie tych objawów może doprowadzić do całkowitego zatarcia kompresora i tym samym unieruchomienia samochodu.

Kompresor to w zasadzie jedyny stricte mechaniczny element układu klimatyzacji, który wymaga napędu. Dlatego każda awaria tego podzespołu oznacza przerwę w działaniu całego systemu. Naprawa kompresora polega na jego wymianie. Nie jest to specjalnie drogi zabieg, dlatego im szybciej dokonamy wymiany tym lepiej.

Obsługa klienta