Pracujemy i dostarczamy zamówienia bez żadnych zmian #zostanwdomu
Do końca promocji pozostało:
3 3 3 3
5 5 5 5
5 5 5 5
9 9 9 9
5 5 5 5
9 9 9 9

Kompresor klimatyzacji HOFFER K15315

Kompresor klimatyzacji HOFFER  K15315
Kompresor klimatyzacji HOFFER K15315
Powiększ
HOFFER

Producent: HOFFER

Kod produktu: K15315

Jednostka: szt

Jakosć: GENUINE

ID kompresora: 5SEL09C

Średnica koła pasowego [mm]: 109

Ilość żeber: 6

Napięcie [V]: 12

Technika połączeń: FLANGIA

Dla numeru OE: 9672247080

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Kompresor klimatyzacji K15315 HOFFER

  • Jakosć:  GENUINE
  • ID kompresora:  5SEL09C
  • Średnica koła pasowego [mm]:  109
  • Ilość żeber:  6
  • Napięcie [V]:  12
  • Technika połączeń:  FLANGIA
  • Dla numeru OE:  9672247080
Część znajduje się w kategorii: Kompresor klimatyzacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CITRO 9672247080
DENSO 447150-3940
DENSO 4471503941
DENSO 4471503942
DENSO 4471503943
DENSO 4471503944
DENSO 4471503945
DENSO 4471503946
DENSO 4471503947
DENSO 4471503948
DENSO 4471503949
DENSO DCP21015
FISPA 1.5315
HOFFER K15315
MEATDORIA K15315
PEUGEOT 9672247080
SIDAT 1.5315
WE PARTS K15315
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Kompresor klimatyzacji K15315 HOFFER

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Kompresor klimatyzacji K15315

Kompresor klimatyzacji

Kompresor klimatyzacji, zwany także sprężarką, to kluczowy element samochodowego układu klimatyzacji. Niestety jest to podzespół, który stosunkowo często ulega awariom. Naprawa tej części samochodowej jest z kolei niemożliwa. Jedyne co pozostaje kierowcy to wymiana kompresora na fabrycznie nowy.

Sprężarka odpowiada nie tylko za wprawianie w ruch czynnika chłodniczego, ale także za jego odpowiednie sprężanie. Kompresor zasysa rozprężony czynnik z parownika i tłoczy sprężony czynnik do skraplacza. Do tego procesu dochodzi naprzemiennie. 

Najbardziej popularny rodzaj wykorzystywanej sprężarki to wersja tłokowa, która dzieli się na dwa rodzaje. Pierwszy to kompresor, który charakteryzuje stała pojemność. Nie trudno się domyślić, że drugi rodzaj kompresora, to sprężarka o zmiennej pojemności.

Typowym objawem, który oznacza, że doszło do usterki kompresora będzie hałas pod maską. Hałas z reguły pojawia się dopiero w momencie uruchomienia układu (nie wcześniej). Za hałas odpowiadać może poślizg paska klinowego lub uszkodzenie sprzęgła sprężarki. Zignorowanie tych objawów może doprowadzić do całkowitego zatarcia kompresora i tym samym unieruchomienia samochodu.

Kompresor to w zasadzie jedyny stricte mechaniczny element układu klimatyzacji, który wymaga napędu. Dlatego każda awaria tego podzespołu oznacza przerwę w działaniu całego systemu. Naprawa kompresora polega na jego wymianie. Nie jest to specjalnie drogi zabieg, dlatego im szybciej dokonamy wymiany tym lepiej.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X