ZRÓB ZAKUPY W TEN WEEKEND I ODBIERZ 100 PLN NA KOLEJNE ZAKUPY! SPRAWDŹ JAK!
Do końca promocji pozostało:
5 5 5 5
4 4 4 4
4 4 4 4
3 3 3 3
1 1 1 1
6 6 6 6

Kompresor klimatyzacji HC-CARGO 241003

Kompresor klimatyzacji HC-CARGO  241003
Kompresor klimatyzacji HC-CARGO 241003
Powiększ
HC-CARGO

Producent: HC-CARGO

Kod produktu: 241003

Jednostka: szt.

Olej do sprężarki: PAG 46 Olej do sprężarki PAG to inaczej glikol polialkilenowy. Obecnie najczęściej stosowany olej w układach klimatyzacji pracujących z czynnikiem R134a.
dowiedz się więcej...

Ilość oleju [ml]: 150

Czynnik chłodzący: R134a Czynnik chłodzący do układów klimatyzacji samochodowej o nazwie tetrafluoroetan, stosowany głównie w starszych typach samochodów z klimatyzacją.
dowiedz się więcej...

Napięcie [V]: 12

Ilość żeber: 4

Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym Koło pasowe wielofunkcyjne to jeden z rodzajów kół pasowych, czyli elementów stanowiących nieodłączną część niemal każdego układu napędowego. Wykorzystuje się je jako podstawę do montażu paska napędowego. Koło, dzięki strukturze powierzchni dostosowanej do powierzchni paska, zapewnia bezstratne przekazywanie napędu przy jednoczesnym odpowiednim napięciu paska.
dowiedz się więcej...

Średnica koła pasowego [mm]: 107.00

Stan: Fabrycznie nowy

888,00 Cena zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Kompresor klimatyzacji 241003 HC-CARGO

Parametry
Olej do sprężarki:  PAG 46
Ilość oleju [ml]:  150
Czynnik chłodzący:  R134a
Napięcie [V]:  12
Ilość żeber:  4
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Średnica koła pasowego [mm]:  107.00
Część znajduje się w kategorii: Kompresor klimatyzacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AVA DWK097
CHEVR 96568208
DAEWOO 96324801
DAEWOO 96406677
DAEWOO 96666740
DAEWOO 96858722
DELPHI 100478
DELPHI TSP0155856
FRIGAIR 92080012
GM 93741207
GM 96565233
HELLA 8FK351273411
LUCAS ACP472
NISSENS 89261
NRF 32436G
TEAMEC 8600406
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Kompresor klimatyzacji 241003 HC-CARGO

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Kompresor klimatyzacji 241003

Kompresor klimatyzacji

Kompresor klimatyzacji, zwany także sprężarką, to kluczowy element samochodowego układu klimatyzacji. Niestety jest to podzespół, który stosunkowo często ulega awariom. Naprawa tej części samochodowej jest z kolei niemożliwa. Jedyne co pozostaje kierowcy to wymiana kompresora na fabrycznie nowy.

Sprężarka odpowiada nie tylko za wprawianie w ruch czynnika chłodniczego, ale także za jego odpowiednie sprężanie. Kompresor zasysa rozprężony czynnik z parownika i tłoczy sprężony czynnik do skraplacza. Do tego procesu dochodzi naprzemiennie. 

Najbardziej popularny rodzaj wykorzystywanej sprężarki to wersja tłokowa, która dzieli się na dwa rodzaje. Pierwszy to kompresor, który charakteryzuje stała pojemność. Nie trudno się domyślić, że drugi rodzaj kompresora, to sprężarka o zmiennej pojemności.

Typowym objawem, który oznacza, że doszło do usterki kompresora będzie hałas pod maską. Hałas z reguły pojawia się dopiero w momencie uruchomienia układu (nie wcześniej). Za hałas odpowiadać może poślizg paska klinowego lub uszkodzenie sprzęgła sprężarki. Zignorowanie tych objawów może doprowadzić do całkowitego zatarcia kompresora i tym samym unieruchomienia samochodu.

Kompresor to w zasadzie jedyny stricte mechaniczny element układu klimatyzacji, który wymaga napędu. Dlatego każda awaria tego podzespołu oznacza przerwę w działaniu całego systemu. Naprawa kompresora polega na jego wymianie. Nie jest to specjalnie drogi zabieg, dlatego im szybciej dokonamy wymiany tym lepiej.

Cechy Cześci

Jednorurowy system tłumienia drgań zawieszenia - System jednorurowy Upside Down zastosowany jest w amortyzatorach gazowych, gdzie cała reakcja na tłumienie odbywa się wewnątrz jednej rury za pomocą sprężonego gazu i oddzielonego tłokiem swobodnym – oleju. Poprzez takie zastosowanie amortyzator mniej się nagrzewa podczas pracy.

Amortyzator gazowy - Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X