Kompresor klimatyzacji DIEDERICHS DIEDERICHS Climate DCK1600

Kompresor klimatyzacji DIEDERICHS DIEDERICHS Climate DCK1600
Kompresor klimatyzacji DIEDERICHS DIEDERICHS Climate DCK1600
Powiększ
DIEDERICHS

Producent: DIEDERICHS

Seria: DIEDERICHS Climate

Kod produktu: DCK1600

Jednostka: szt

Ograniczenia producenta: PV6

Ilość żeber: 6

Czężciowo napełniony:

Czynnik chłodzący: R12 Czynnik R12, czyli dichlorodifluorometan, potocznie znany jest jako freon. Często wykorzystywany gaz w układach klimatyzacji samochodowej.
dowiedz się więcej...

Jakosć: DIEDERICHS Climate

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Kompresor klimatyzacji DCK1600 DIEDERICHS

  • Ograniczenia producenta:  PV6
  • Ilość żeber:  6
  • Czężciowo napełniony
  • Czynnik chłodzący:  R12
  • Jakosć:  DIEDERICHS Climate
Część znajduje się w kategorii: Kompresor klimatyzacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AKS DASIS 852080N
AUGRO 5531289S
AUGRO 55312920
AURADIA KPPR030
AVA PRK030
GERI 941127
GERI 945127
HELLA 8FK 351 107-571
HELLA 8FK 351 108-321
HELLA 8FK351107-571
HELLA 8FK351108-321
KS 8420801
KS 9931201
PORSC 94412600800
PORSC 94412606800
SCHLIECKMA 6074K030
TEMOT 120078
VALEO 813653
WEZEL 7400K030
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Kompresor klimatyzacji DCK1600 DIEDERICHS

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Kompresor klimatyzacji DCK1600

Kompresor klimatyzacji

Kompresor klimatyzacji, zwany także sprężarką, to kluczowy element samochodowego układu klimatyzacji. Niestety jest to podzespół, który stosunkowo często ulega awariom. Naprawa tej części samochodowej jest z kolei niemożliwa. Jedyne co pozostaje kierowcy to wymiana kompresora na fabrycznie nowy.

Sprężarka odpowiada nie tylko za wprawianie w ruch czynnika chłodniczego, ale także za jego odpowiednie sprężanie. Kompresor zasysa rozprężony czynnik z parownika i tłoczy sprężony czynnik do skraplacza. Do tego procesu dochodzi naprzemiennie. 

Najbardziej popularny rodzaj wykorzystywanej sprężarki to wersja tłokowa, która dzieli się na dwa rodzaje. Pierwszy to kompresor, który charakteryzuje stała pojemność. Nie trudno się domyślić, że drugi rodzaj kompresora, to sprężarka o zmiennej pojemności.

Typowym objawem, który oznacza, że doszło do usterki kompresora będzie hałas pod maską. Hałas z reguły pojawia się dopiero w momencie uruchomienia układu (nie wcześniej). Za hałas odpowiadać może poślizg paska klinowego lub uszkodzenie sprzęgła sprężarki. Zignorowanie tych objawów może doprowadzić do całkowitego zatarcia kompresora i tym samym unieruchomienia samochodu.

Kompresor to w zasadzie jedyny stricte mechaniczny element układu klimatyzacji, który wymaga napędu. Dlatego każda awaria tego podzespołu oznacza przerwę w działaniu całego systemu. Naprawa kompresora polega na jego wymianie. Nie jest to specjalnie drogi zabieg, dlatego im szybciej dokonamy wymiany tym lepiej.

Cechy Cześci

Czynnik chłodzący R 12 - Czynnik R12, czyli dichlorodifluorometan, potocznie znany jest jako freon. Często wykorzystywany gaz w układach klimatyzacji samochodowej.

Obsługa klienta