-12% na 12 urodziny! Tylko dziś! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
6 6 6 6
1 1 1 1
3 3 3 3
4 4 4 4
6 6 6 6

Kompresor klimatyzacji DIEDERICHS 8345206

Kompresor klimatyzacji DIEDERICHS  8345206
Kompresor klimatyzacji DIEDERICHS 8345206
Powiększ
DIEDERICHS

Producent: DIEDERICHS

Kod produktu: 8345206

EAN: 4052355260697

Stan: Fabrycznie nowy

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Kompresor klimatyzacji 8345206 DIEDERICHS

Część znajduje się w kategorii: Kompresor klimatyzacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AKS DASIS 851834N
AVA FTK384
BH SERVICE 8FK351334261
DA SILVA FC1114
DELPHI TSP0155857
DENSO 4471902140
DENSO 5D3375100
DENSO DCP09018
DENSO DCP20022
DRI 700510742
ELSTOCK 510742
FIAT 0000071724084
FIAT 0000071724813
FIAT 0000071793961
FIAT 51803075
FIAT 51893889
FIAT 55703917
FIAT 71792267
FISPA 11355
FRIGAIR 920.20180
HELLA 8FK351334261
HOFFER K11355
LUCAS_ELEC ACP841
MEATDORIA K11355
SIDAT 11355
TEAMEC 8600196
VEMO V24150010
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Kompresor klimatyzacji 8345206 DIEDERICHS

Opinie użytkowników nt. części:

Co sądzisz o produkcie: Kompresor klimatyzacji?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Kompresor klimatyzacji 8345206

Kompresor klimatyzacji

Kompresor klimatyzacji, zwany także sprężarką, to kluczowy element samochodowego układu klimatyzacji. Niestety jest to podzespół, który stosunkowo często ulega awariom. Naprawa tej części samochodowej jest z kolei niemożliwa. Jedyne co pozostaje kierowcy to wymiana kompresora na fabrycznie nowy.

Sprężarka odpowiada nie tylko za wprawianie w ruch czynnika chłodniczego, ale także za jego odpowiednie sprężanie. Kompresor zasysa rozprężony czynnik z parownika i tłoczy sprężony czynnik do skraplacza. Do tego procesu dochodzi naprzemiennie. 

Najbardziej popularny rodzaj wykorzystywanej sprężarki to wersja tłokowa, która dzieli się na dwa rodzaje. Pierwszy to kompresor, który charakteryzuje stała pojemność. Nie trudno się domyślić, że drugi rodzaj kompresora, to sprężarka o zmiennej pojemności.

Typowym objawem, który oznacza, że doszło do usterki kompresora będzie hałas pod maską. Hałas z reguły pojawia się dopiero w momencie uruchomienia układu (nie wcześniej). Za hałas odpowiadać może poślizg paska klinowego lub uszkodzenie sprzęgła sprężarki. Zignorowanie tych objawów może doprowadzić do całkowitego zatarcia kompresora i tym samym unieruchomienia samochodu.

Kompresor to w zasadzie jedyny stricte mechaniczny element układu klimatyzacji, który wymaga napędu. Dlatego każda awaria tego podzespołu oznacza przerwę w działaniu całego systemu. Naprawa kompresora polega na jego wymianie. Nie jest to specjalnie drogi zabieg, dlatego im szybciej dokonamy wymiany tym lepiej.

Obsługa klienta