WEEKEND DARMOWEJ DOSTAWY! OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
3 3 3 3
0 0 0 0
0 0 0 0
9 9 9 9
2 2 2 2
9 9 9 9

Kompresor klimatyzacji ALANKO 10551190

Kompresor klimatyzacji ALANKO  10551190
Kompresor klimatyzacji ALANKO 10551190
Powiększ
ALANKO

Producent: ALANKO

Kod produktu: 10551190

Jednostka: szt

Ograniczenia producenta DENSO

ID wykonania wtyczki beidseitigabger.

Ilość żeber 7

Średnica koła pasowego [mm] 120

Koła pasowe Koło pasowe paska wieloklinowego

Jednostka ilości Sztuka

Ilość oleju [ml] 115

Olej do sprężarki PAG 46 Olej do sprężarki PAG to inaczej glikol polialkilenowy. Obecnie najczęściej stosowany olej w układach klimatyzacji pracujących z czynnikiem R134a.
dowiedz się więcej...

ID kompresora 6SEL14C

Czynnik chłodzący R134a Czynnik chłodzący do układów klimatyzacji samochodowej o nazwie tetrafluoroetan, stosowany głównie w starszych typach samochodów z klimatyzacją.
dowiedz się więcej...

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Kompresor klimatyzacji 10551190 ALANKO

  • Ograniczenia producenta:  DENSO
  • ID wykonania wtyczki:  beidseitigabger.
  • Ilość żeber:  7
  • Średnica koła pasowego [mm]:  120
  • Koła pasowe:  Koło pasowe paska wieloklinowego
  • Jednostka ilości:  Sztuka
  • Ilość oleju [ml]:  115
  • Olej do sprężarki:  PAG 46
  • ID kompresora:  6SEL14C
  • Czynnik chłodzący:  R134a
Część znajduje się w kategorii: Kompresor klimatyzacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
DELPHI TSP0155964
ERABENELUX AC52380
TEAMEC 8629628
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (1)

Opinie o Kompresor klimatyzacji 10551190 ALANKO

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2019-08-25
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5

Sprawny, porządny kompresor w dobrej cenie. Polecam w ogóle przyjrzeć się firmie Alanko, ja ją odkryłem w zeszłym roku. Nie znałem ich to chyba mały producent, a ma do zaoferowania całkiem sporo części, wszystkie w dobrych cenach, a całkiem porządne. Wracając do kompresora, to musiał się u mnie pojawić nowy bo stara sprężarka już cuda robiła. Właściwie jej praca to była prowizorka jedna wielka już od dłuższego czasu, podobnie jak kontrola temperatury w mojej Fabii. Niepotrzebnie czekałem tak dług oz wymianą, ale zawsze do wizyty w warsztacie to się zbieram strasznie długo. Od kiedy korzystam z kompresora Alanko nie mam problemów, osiągam taką temperaturę jak chce i to mam wrażenie w trochę szybszym tempie nawet. Aczkolwiek nie wiem cyz to możliwe, być może mi się wydaje po prostu. W każdym razie to jest dobry podzespół, sprawnie napędzający działanie klimatyzacji samochodowej.

Kompresor klimatyzacji 10551190

Kompresor klimatyzacji

Kompresor klimatyzacji, zwany także sprężarką, to kluczowy element samochodowego układu klimatyzacji. Niestety jest to podzespół, który stosunkowo często ulega awariom. Naprawa tej części samochodowej jest z kolei niemożliwa. Jedyne co pozostaje kierowcy to wymiana kompresora na fabrycznie nowy.

Sprężarka odpowiada nie tylko za wprawianie w ruch czynnika chłodniczego, ale także za jego odpowiednie sprężanie. Kompresor zasysa rozprężony czynnik z parownika i tłoczy sprężony czynnik do skraplacza. Do tego procesu dochodzi naprzemiennie. 

Najbardziej popularny rodzaj wykorzystywanej sprężarki to wersja tłokowa, która dzieli się na dwa rodzaje. Pierwszy to kompresor, który charakteryzuje stała pojemność. Nie trudno się domyślić, że drugi rodzaj kompresora, to sprężarka o zmiennej pojemności.

Typowym objawem, który oznacza, że doszło do usterki kompresora będzie hałas pod maską. Hałas z reguły pojawia się dopiero w momencie uruchomienia układu (nie wcześniej). Za hałas odpowiadać może poślizg paska klinowego lub uszkodzenie sprzęgła sprężarki. Zignorowanie tych objawów może doprowadzić do całkowitego zatarcia kompresora i tym samym unieruchomienia samochodu.

Kompresor to w zasadzie jedyny stricte mechaniczny element układu klimatyzacji, który wymaga napędu. Dlatego każda awaria tego podzespołu oznacza przerwę w działaniu całego systemu. Naprawa kompresora polega na jego wymianie. Nie jest to specjalnie drogi zabieg, dlatego im szybciej dokonamy wymiany tym lepiej.

Cechy Cześci

Oleje PAG do sprężarki - Olej do sprężarki PAG to inaczej glikol polialkilenowy. Obecnie najczęściej stosowany olej w układach klimatyzacji pracujących z czynnikiem R134a.

Czynnik chłodzący R 134 - Czynnik chłodzący do układów klimatyzacji samochodowej o nazwie tetrafluoroetan, stosowany głównie w starszych typach samochodów z klimatyzacją.

Obsługa klienta