-10% NA CZĘŚCI UKŁADU KLIMATYZACJI ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
1 1 1 1
4 4 4 4
6 6 6 6
1 1 1 1
8 8 8 8

Kompresor klimatyzacji AKS DASIS 851861N

Kompresor klimatyzacji AKS DASIS  851861N
Kompresor klimatyzacji AKS DASIS 851861N
Powiększ
AKS DASIS

Producent: AKS DASIS

Kod produktu: 851861N

Ciężar [kg] 7,2

Masa [g] 7200

Część nowa

Długożć opakowania [cm] 27,5

Szerokość opakowania [cm] 19,5

Wysokość opakowania [cm] 18,5

Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym Koło pasowe wielorowkowe to często spotykany rodzaj koła. Dzięki zastosowaniu wielu wcięć na obwodzie koła, założony na takie koło pasek nie ześlizguje się na boki, dzięki czemu każde napędzane urządzenie działa bez zarzutów.
dowiedz się więcej...

ID kompresora SD6V10

ID sprzęgła PV6

EAN 4044455468790

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Kompresor klimatyzacji 851861N AKS DASIS

  • Ciężar [kg]:  7,2
  • Masa [g]:  7200
  • Część nowa
  • Długożć opakowania [cm]:  27,5
  • Szerokość opakowania [cm]:  19,5
  • Wysokość opakowania [cm]:  18,5
  • Koła pasowe:  z kołem pasowym wielorowkowym
  • ID kompresora:  SD6V10
  • ID sprzęgła:  PV6
Część znajduje się w kategorii: Kompresor klimatyzacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AKS DASIS 1513
AKS DASIS 32230
AKS DASIS 32230G
AKS DASIS OLK466
OPEL 13197538
OPEL 6854081
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Kompresor klimatyzacji 851861N AKS DASIS

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Kompresor klimatyzacji 851861N

Kompresor klimatyzacji

Kompresor klimatyzacji, zwany także sprężarką, to kluczowy element samochodowego układu klimatyzacji. Niestety jest to podzespół, który stosunkowo często ulega awariom. Naprawa tej części samochodowej jest z kolei niemożliwa. Jedyne co pozostaje kierowcy to wymiana kompresora na fabrycznie nowy.

Sprężarka odpowiada nie tylko za wprawianie w ruch czynnika chłodniczego, ale także za jego odpowiednie sprężanie. Kompresor zasysa rozprężony czynnik z parownika i tłoczy sprężony czynnik do skraplacza. Do tego procesu dochodzi naprzemiennie. 

Najbardziej popularny rodzaj wykorzystywanej sprężarki to wersja tłokowa, która dzieli się na dwa rodzaje. Pierwszy to kompresor, który charakteryzuje stała pojemność. Nie trudno się domyślić, że drugi rodzaj kompresora, to sprężarka o zmiennej pojemności.

Typowym objawem, który oznacza, że doszło do usterki kompresora będzie hałas pod maską. Hałas z reguły pojawia się dopiero w momencie uruchomienia układu (nie wcześniej). Za hałas odpowiadać może poślizg paska klinowego lub uszkodzenie sprzęgła sprężarki. Zignorowanie tych objawów może doprowadzić do całkowitego zatarcia kompresora i tym samym unieruchomienia samochodu.

Kompresor to w zasadzie jedyny stricte mechaniczny element układu klimatyzacji, który wymaga napędu. Dlatego każda awaria tego podzespołu oznacza przerwę w działaniu całego systemu. Naprawa kompresora polega na jego wymianie. Nie jest to specjalnie drogi zabieg, dlatego im szybciej dokonamy wymiany tym lepiej.

Cechy Cześci

Koło pasowe wielorowkowe - Koło pasowe wielorowkowe to często spotykany rodzaj koła. Dzięki zastosowaniu wielu wcięć na obwodzie koła, założony na takie koło pasek nie ześlizguje się na boki, dzięki czemu każde napędzane urządzenie działa bez zarzutów.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X