PŁAĆ ONLINE BEZ KOSZTU DOSTAWY! JUŻ OD 49 PLN! KOD: ONLINE
Do końca promocji pozostało:
0 0 0 0
9 9 9 9
1 1 1 1
1 1 1 1
5 5 5 5
8 8 8 8

Komora wstępna AE PCC140 STD

Komora wstępna AE  PCC140 STD
Komora wstępna AE PCC140 STD
Powiększ
AE

Producent: AE

Kod produktu: PCC140STD

Jednostka: szt

Wysokość [mm]: 4,000

Średnica zewnętrzna [mm]: 26,000

Średnica flanszy [mm]: 31,000

142,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Komora wstępna PCC140STD AE

  • Wysokość [mm]:  4,000
  • Średnica zewnętrzna [mm]:  26,000
  • Średnica flanszy [mm]:  31,000
Widok karty produktu w PDF: Komora wstępna (AE PCC140 STD)
Część znajduje się w kategorii: Głowica silnika
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Komora wstępna PCC140STD AE

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Komora wstępna PCC140 STD

Głowica silnika

Głowica silnika to niezwykle złożony element stanowiący integralną część jednostki napędowej, który pełni szereg ważnych funkcji. Niemal zawsze w głowicy montowana jest komora spalania, przez co element ten zamyka ją z jednej strony. Skomplikowana głowica silnia jest również odpowiedzialna za dostarczanie mieszanki paliwowej do komory, gdyż znajdują się w niej przewody dolotowe, podobnie zresztą jak wylotowe, odpowiadające za odprowadzanie spalin. Co więcej, przez głowicę silnika przechodzą również kanały chłodzące układu chłodzenia jednostki napędowej. W głowicy znajdują się także gniazda świec zapłonowych.

Głowica to jeden z najbardziej skomplikowanych i najważniejszych elementów nie tylko silnika, ale samochodu w ogóle. Dlatego też może ona ulegać wielu rozmaitym awariom, dającym zróżnicowane objawy. Najszybciej pojawiającą się usterką jest problem z uszczelką, która znajduje się pod głowicą. Zapewnia ona szczelność pomiędzy głowicą, a blokiem silnika. Dzięki niej możliwe jest utrzymanie właściwego ciśnienia w komorze spalania. Wysoka temperatura, której działaniu poddawana jest nieustannie uszczelka, sprawia, że z czasem może dojść do utraty szczelności. Wymaga to wymiany tego elementu. Nie jest to zadanie trudne, ani nie wymaga dużych nakładów finansowych. Z gorszą sytuacją mamy do czynieni jeśli uszkodzeniu ulegną np. gniazda głowicy. Może do tego dojść choćby wskutek zerwania paska rozrządu. Często konsekwencją takiej awarii jest konieczność wymiany całej głowicy, a w najlepszym wypadku przeprowadzenie kosztownej regeneracji.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X