Pracujemy i dostarczamy zamówienia bez żadnych zmian #zostanwdomu
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
1 1 1 1
5 5 5 5
4 4 4 4
3 3 3 3
7 7 7 7

Komora wstępna AE PCC124 0.50MM

Komora wstępna AE  PCC124 0.50MM
Komora wstępna AE PCC124 0.50MM
Powiększ
AE

Producent: AE

Kod produktu: PCC1240.50MM

Jednostka: szt

Nadwymiar [mm]: 0,50

142,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Komora wstępna PCC1240.50MM AE

  • Nadwymiar [mm]:  0,50
Część znajduje się w kategorii: Głowica silnika
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Komora wstępna PCC1240.50MM AE

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Komora wstępna PCC124 0.50MM

Głowica silnika

Głowica silnika to niezwykle złożony element stanowiący integralną część jednostki napędowej, który pełni szereg ważnych funkcji. Niemal zawsze w głowicy montowana jest komora spalania, przez co element ten zamyka ją z jednej strony. Skomplikowana głowica silnia jest również odpowiedzialna za dostarczanie mieszanki paliwowej do komory, gdyż znajdują się w niej przewody dolotowe, podobnie zresztą jak wylotowe, odpowiadające za odprowadzanie spalin. Co więcej, przez głowicę silnika przechodzą również kanały chłodzące układu chłodzenia jednostki napędowej. W głowicy znajdują się także gniazda świec zapłonowych.

Głowica to jeden z najbardziej skomplikowanych i najważniejszych elementów nie tylko silnika, ale samochodu w ogóle. Dlatego też może ona ulegać wielu rozmaitym awariom, dającym zróżnicowane objawy. Najszybciej pojawiającą się usterką jest problem z uszczelką, która znajduje się pod głowicą. Zapewnia ona szczelność pomiędzy głowicą, a blokiem silnika. Dzięki niej możliwe jest utrzymanie właściwego ciśnienia w komorze spalania. Wysoka temperatura, której działaniu poddawana jest nieustannie uszczelka, sprawia, że z czasem może dojść do utraty szczelności. Wymaga to wymiany tego elementu. Nie jest to zadanie trudne, ani nie wymaga dużych nakładów finansowych. Z gorszą sytuacją mamy do czynieni jeśli uszkodzeniu ulegną np. gniazda głowicy. Może do tego dojść choćby wskutek zerwania paska rozrządu. Często konsekwencją takiej awarii jest konieczność wymiany całej głowicy, a w najlepszym wypadku przeprowadzenie kosztownej regeneracji.

Obsługa klienta