DNI DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 149 PLN. WPISZ KOD: MAJ149
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
1 1 1 1
5 5 5 5
7 7 7 7
1 1 1 1
2 2 2 2

Koło zamachowe LUK 415 0374 10 LUK LuK DMF 415 0374 10

Koło zamachowe LUK 415 0374 10 LUK LuK DMF 415 0374 10
Koło zamachowe LUK 415 0374 10 LUK LuK DMF 415 0374 10
Powiększ
LUK

Producent: LUK

Seria: LuK DMF

Kod produktu: 415037410

Jednostka: szt

Wersja silnika: Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe Koło dwumasowe wymyślono z myślą o zniwelowaniu drgań, występujących w dużym stopniu w nowszych silnikach diesla. Montowane jest ono z myślą zarówno o polepszeniu i wyrównaniu pracy silnika, ale także z myślą o skrzyni biegów i innych podzespołów, które narażone są na mocne wibracje, które bez koła dwumasowego byłyby przenoszone bezpośrednio na każdy z podzespołów.
dowiedz się więcej...

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zestawu śrubowego

Maks. kąt przyłożenia [stopień]: 13

Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia): 4

Maks. luz pochylenia [mm]: 2,9

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie

Liczba otworów do mocowania: 8

Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z łożyskiem prowadzącym

EAN: 4005108529251

772,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Koło zamachowe LUK 415 0374 10 415037410 LUK

Opis produktu

Montowane w modelu produkowanym do 10.2006 r.
  • Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
  • Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
  • Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  13
  • Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  4
  • Maks. luz pochylenia [mm]:  2,9
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
  • Liczba otworów do mocowania:  8
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z łożyskiem prowadzącym
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BMW 21 20 7 573 047
BMW 7 573 047
TRIPLEFIVE 9 024 278 10
TRIPLEFIVE L-09024-0278-10
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Opinie (0)

Opinie o Koło zamachowe LUK 415 0374 10 415037410 LUK

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Koło zamachowe LUK 415 0374 10 415 0374 10

LUK

Firma LuK to światowy lider w produkcji części samochodowych dedykowanych układom przeniesienia napędu. Dzięki precyzyjnym procesom produkcji, nieustannym badaniom oraz wprowadzanym innowacjom technologicznym, auto części LuK zyskały miano niezawodnych i najwyższej jakości na rynku.

LuK od samego początku specjalizuje się w produkcji kompletnych zestawów sprzęgła do samochodów ciężarowych, samochodów osobowych, a także dostawczych i autobusów. Produkcja poszerzana jest nieustannie w kolejne komponenty dedykowane coraz szerszemu gronu samochodów. Firma posiada działy produkcyjne w USA, a także w kilku krajach na Starym Kontynencie.

Tajemnica sukcesu przedsiębiorstwa LuK polega na zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań przy produkcji części zamiennych, precyzyjnej, rygorystycznej wręcz kontroli jakości. Ponadto firmę charakteryzuje nieustanny rozwój i spore inwestycje w zaplecza badawcze.

Części zamienne LuK z powodzeniem stosuje się na wyposażeniu fabrycznym takich popularnych samochodów, jak Jaguar, Nissan, Fiat, Ford, Honda, Volvo i BMW. Ponadto części tej marki znajdziemy także na niezależnym rynku części zamiennych, gdzie LuK cieszy się naprawdę dużym powodzeniem.

Cechy Cześci

Koło zamachowe dwumasowe - Koło dwumasowe wymyślono z myślą o zniwelowaniu drgań, występujących w dużym stopniu w nowszych silnikach diesla. Montowane jest ono z myślą zarówno o polepszeniu i wyrównaniu pracy silnika, ale także z myślą o skrzyni biegów i innych podzespołów, które narażone są na mocne wibracje, które bez koła dwumasowego byłyby przenoszone bezpośrednio na każdy z podzespołów.

Obsługa klienta