-10% NA MARKI ATE I TEXTAR! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
3 3 3 3
2 2 2 2
8 8 8 8
1 1 1 1
5 5 5 5

Koło zamachowe EXEDY FMFD010

Koło zamachowe EXEDY  FMFD010
Koło zamachowe EXEDY FMFD010
Powiększ
EXEDY

Producent: EXEDY

Kod produktu: FMFD010

Jednostka: szt

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Koło zamachowe FMFD010 EXEDY

Widok karty produktu w PDF: Koło zamachowe (EXEDY FMFD010)
Część znajduje się w kategorii: Koło zamachowe
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
FORD 1131858
FORD 1151412
FORD 1328841
FORD 1351187
FORD 1426558
FORD 156673
FORD 1566973
FORD 1S416477AB
FORD 1S416477DB
FORD 1S416477DC
FORD 1S416477DD
FORD 1S416477DE
FORD 1S416477DF
FORD 1S416477DG
LUK 415018510
QUINTON HA QDF126
SACHS 2294501068
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Koło zamachowe FMFD010 EXEDY

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Koło zamachowe FMFD010

Koło zamachowe

Technologia koła zamachowego stała się już standardowym wyposażeniem silnika samochodowego. Bez tego elementu silnik benzynowy nie mógłby pracować, co jest dosyć oczywiste z opisu zasady pracy jednostki czterosuwowej. Niestety, bardzo złożona budowa tego podzespołu i coraz większe obciążenia sprawiły, że koło zamachowe jest coraz bardziej podatne na awarie.

Bez koła zamachowego praca silnika spalinowego byłaby przede wszystkim mało płynna. Silnik nie generuje w końcu energii równomiernie podczas danego cyklu pracy. Pojedynczy cykl dostarcza tej energii raz więcej raz mniej. Do roli koła zamachowego należy magazynowanie tej energii silnika i dostarczanie jej do napędu tak, by nie dało się odczuć żadnych spadków mocy podczas jazdy samochodem.

Koło zamachowe odpowiada w dużym stopniu za komfort jazdy (płynne przyspieszenie i działanie silnika spalinowego). Dlatego z czasem powstała wersja dwumasowa koła zamachowego, dedykowana przede wszystkim silnikom wysokoprężnym, ale i także nowoczesnym silnikom benzynowym, przed którymi stawia się coraz to większe wymagania.

Do awarii kół zamachowych dochodzi najczęściej w przypadku silników Diesla. Do usterek dochodzi na skutek licznych drgań. Wymiana koła zamachowego jest niestety z reguły kosztowna, głównie z powodu czasochłonności wymiany.

Podczas wyboru nowego koła zamachowego zaleca się wybór dobrej jakości zamiennika, dzięki któremu na długo pozbędziemy się problemów z tym podzespołem.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X