Koło zamachowe AUGER 78341

Koło zamachowe AUGER  78341
Koło zamachowe AUGER 78341
Powiększ
AUGER

Producent: AUGER

Kod produktu: 78341

Jednostka: szt

Ciężar [kg]: 39

Średnica [mm]: 430

Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 497

Gwint wewnętrzny [mm]: M10x1,5

Liczba otworów do mocowania: 12

Ilość otworów: 8

Otwór o śr[mm]: 19

Średnica otworu [mm]: 100

Średnica wewnętrzna [mm]: 62

Ilość zębów: 155

EAN: 4051334734839

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Koło zamachowe 78341 AUGER

  • Ciężar [kg]:  39
  • Średnica [mm]:  430
  • Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  497
  • Gwint wewnętrzny [mm]:  M10x1,5
  • Liczba otworów do mocowania:  12
  • Ilość otworów:  8
  • Otwór o śr[mm]:  19
  • Średnica otworu [mm]:  100
  • Średnica wewnętrzna [mm]:  62
  • Ilość zębów:  155
Widok karty produktu w PDF: Koło zamachowe (AUGER 78341)
Część znajduje się w kategorii: Koło zamachowe
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUGER 78341
DT SPARE P 7.54002
FEBI 44999
IVECO 9947 5581
IVECO 99475581
SACHS 3421 601 067
SACHS 3421601067
SAMPA 061.438-01
STELLOX 81-28354-SX
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Koło zamachowe 78341 AUGER

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Koło zamachowe 78341

Koło zamachowe

Technologia koła zamachowego stała się już standardowym wyposażeniem silnika samochodowego. Bez tego elementu silnik benzynowy nie mógłby pracować, co jest dosyć oczywiste z opisu zasady pracy jednostki czterosuwowej. Niestety, bardzo złożona budowa tego podzespołu i coraz większe obciążenia sprawiły, że koło zamachowe jest coraz bardziej podatne na awarie.

Bez koła zamachowego praca silnika spalinowego byłaby przede wszystkim mało płynna. Silnik nie generuje w końcu energii równomiernie podczas danego cyklu pracy. Pojedynczy cykl dostarcza tej energii raz więcej raz mniej. Do roli koła zamachowego należy magazynowanie tej energii silnika i dostarczanie jej do napędu tak, by nie dało się odczuć żadnych spadków mocy podczas jazdy samochodem.

Koło zamachowe odpowiada w dużym stopniu za komfort jazdy (płynne przyspieszenie i działanie silnika spalinowego). Dlatego z czasem powstała wersja dwumasowa koła zamachowego, dedykowana przede wszystkim silnikom wysokoprężnym, ale i także nowoczesnym silnikom benzynowym, przed którymi stawia się coraz to większe wymagania.

Do awarii kół zamachowych dochodzi najczęściej w przypadku silników Diesla. Do usterek dochodzi na skutek licznych drgań. Wymiana koła zamachowego jest niestety z reguły kosztowna, głównie z powodu czasochłonności wymiany.

Podczas wyboru nowego koła zamachowego zaleca się wybór dobrej jakości zamiennika, dzięki któremu na długo pozbędziemy się problemów z tym podzespołem.

Obsługa klienta