-10% na układ klimatyzacji i chłodzenia! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
7 7 7 7
4 4 4 4
2 2 2 2
2 2 2 2
5 5 5 5
0 0 0 0

Koło zamachowe AUGER 77094

Koło zamachowe AUGER  77094
Koło zamachowe AUGER 77094
Powiększ
AUGER

Producent: AUGER

Kod produktu: 77094

Jednostka: szt

Ciężar [kg]: 35,6

Średnica [mm]: 430

Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 488

Liczba otworów do mocowania: 16

Ilość otworów: 10

Średnica otworu [mm]: 88

Średnica wewnętrzna [mm]: 62

Ilość zębów: 160

Dla numeru artykułu: 58417

EAN: 4051334704252

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Koło zamachowe 77094 AUGER

  • Ciężar [kg]:  35,6
  • Średnica [mm]:  430
  • Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  488
  • Liczba otworów do mocowania:  16
  • Ilość otworów:  10
  • Średnica otworu [mm]:  88
  • Średnica wewnętrzna [mm]:  62
  • Ilość zębów:  160
  • Dla numeru artykułu:  58417
Widok karty produktu w PDF: Koło zamachowe (AUGER 77094)
Część znajduje się w kategorii: Koło zamachowe
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUGER 77094
DT SPARE P 3.11034
FEBI 102298
MAN 51.02301.5265
MAN 51.02301.6080
MAN 51.02301.6093
MAN 51023015265
MAN 51023016080
MAN 51023016093
PE 030.426-00A
SAMPA 022.470-01
SEM LASTIK 13069
STELLOX 81-28356-SX
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Koło zamachowe 77094 AUGER

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Koło zamachowe 77094

Koło zamachowe

Technologia koła zamachowego stała się już standardowym wyposażeniem silnika samochodowego. Bez tego elementu silnik benzynowy nie mógłby pracować, co jest dosyć oczywiste z opisu zasady pracy jednostki czterosuwowej. Niestety, bardzo złożona budowa tego podzespołu i coraz większe obciążenia sprawiły, że koło zamachowe jest coraz bardziej podatne na awarie.

Bez koła zamachowego praca silnika spalinowego byłaby przede wszystkim mało płynna. Silnik nie generuje w końcu energii równomiernie podczas danego cyklu pracy. Pojedynczy cykl dostarcza tej energii raz więcej raz mniej. Do roli koła zamachowego należy magazynowanie tej energii silnika i dostarczanie jej do napędu tak, by nie dało się odczuć żadnych spadków mocy podczas jazdy samochodem.

Koło zamachowe odpowiada w dużym stopniu za komfort jazdy (płynne przyspieszenie i działanie silnika spalinowego). Dlatego z czasem powstała wersja dwumasowa koła zamachowego, dedykowana przede wszystkim silnikom wysokoprężnym, ale i także nowoczesnym silnikom benzynowym, przed którymi stawia się coraz to większe wymagania.

Do awarii kół zamachowych dochodzi najczęściej w przypadku silników Diesla. Do usterek dochodzi na skutek licznych drgań. Wymiana koła zamachowego jest niestety z reguły kosztowna, głównie z powodu czasochłonności wymiany.

Podczas wyboru nowego koła zamachowego zaleca się wybór dobrej jakości zamiennika, dzięki któremu na długo pozbędziemy się problemów z tym podzespołem.

Obsługa klienta