Koło pasowe wału korbowego SWAG 20 93 7420

Koło pasowe wału korbowego SWAG  20 93 7420
Koło pasowe wału korbowego SWAG 20 93 7420
Powiększ
SWAG

Producent: SWAG

Kod produktu: 20937420

Jednostka:

Średnica zewnętrzna [mm] 185,0

Materiał Guma / metal

Ciężar [kg] 3,400

Ilość żeber 6

Średnica wewnętrzna 1 [mm] 10

Średnica wewnętrzna 2 [mm] 45

885,00 Cena za . Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach

Zestaw zawiera następujące elementy:

Ilość Nazwa Nr części
1 szt. Koło pasowe wału korbowego SWAG 20 93 7419
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Koło pasowe wału korbowego 20937420 SWAG

  • Średnica zewnętrzna [mm]:  185,0
  • Materiał:  Guma / metal
  • Ciężar [kg]:  3,400
  • Ilość żeber:  6
  • Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
  • Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  45
Część znajduje się w kategorii: Koło pasowe wału korbowego i pomp
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AKRON-MALÒ 658121
AKRON-MALÒ 658121BER
AUTEX 658317
AUTLOG RT1866
AUTOKIT 03.90292
AUTOTEAM A09640
BBR 001-10-21661
BMW 11 23 8 512 072
BMW 11 23 8 512 072 S1
CALIBER 88954
CORTECO 49419115
CORTECO 80001698
CPB 502214
DAYCO DPV1180
FEBI 37420
GATES TVD1136
IJS GROUP 17-1136KIT
IMPERGOM 10334
IPD 15-7312
KM INTERNA FI24100
MAXGEAR 30-0169
QUINTON HA QCD189
REPKIT RKT9292
SASIC 2156078
SNR DPF350.12
STELLOX 20-01080-SX
TOPRAN 502 797
TRADEXFRAN PV12173
TREVI PC1274
TRISCAN 8643 11009
VAICO V20-3209
WILMINK WG1234149
WILMINK WG1428365
WILMINK WG1428366
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Opinie (0)

Opinie o Koło pasowe wału korbowego 20937420 SWAG

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Koło pasowe wału korbowego 20 93 7420

Koło pasowe wału korbowego i pomp

Koło pasowe to kluczowy element każdego układu napędowego. Na koła pasowe nakłada się paski klinowe, przez co możliwe staje się napędzenie pracy takich urządzeń, jak alternator czy pompa wody. Koło pasowe we współpracy z paskiem klinowym pełni również kluczową funkcję w napędzaniu silnika klimatyzacji. Zasadniczo poprawne funkcjonowanie koła pasowego wału korbowego jest niezbędne dla funkcjonowania pojazdu.

Wyróżnia się trzy główne typy koła pasowego, a mianowicie: gładkie, z rowkiem, z wieloma rowkami. Rozróżnienie to dotyczy rodzaju powierzchni koła pasowego, która jest dostosowana do typu paska. Obecnie bowiem poza klasycznymi gładkimi paskami klinowymi, coraz częściej korzysta się również z pasków wielorowkowych, które mają pracować efektywniej i przede wszystkim dłużej. Warto również wspomnieć w tym miejscu o nowoczesnych kołach elastycznych. Ze względu na specjalną konstrukcję, posiadają one zdolność tłumienia drgań skrętnych. Czasami można się również spotkać z kołami pasowymi dedykowanymi tylko pompom.

Awaria koła pasowego zawsze jest niezwykle groźna, ze względu na ryzyko uszkodzenia alternatora oraz innych podzespołów. Dlatego też nie można bagatelizować żadnych objawów awarii. Podstawowym sygnałem, który powinien skłonić do interwencji, jest charakterystyczny pisk. Oznacza on zwykle ślizganie się paska po zużytej powierzchni koła pasowego. Konsekwencją zużycia koła pasowego może być zerwanie paska klinowego, upośledzające m.in. pracę układu kierowniczego, co najlepiej obrazuje skalę zagrożenia, wynikającą z usterki tej części samochodowej.

Obsługa klienta