MIKOŁAJKOWY WEEKEND DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
2 2 2 2
4 4 4 4
7 7 7 7
3 3 3 3
1 1 1 1

Koło pasowe wału korbowego SASIC 2156051

Koło pasowe wału korbowego SASIC  2156051
Koło pasowe wału korbowego SASIC 2156051
Powiększ
SASIC

Producent: SASIC

Kod produktu: 2156051

Jednostka: szt

Średnica [mm] 140

Ilość żeber 6

Dla numeru OE 55189083

314,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 99 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Koło pasowe wału korbowego 2156051 SASIC

  • Średnica [mm]:  140
  • Ilość żeber:  6
  • Dla numeru OE:  55189083
Część znajduje się w kategorii: Koło pasowe wału korbowego i pomp
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ALFA 55189083
ALFA 60630428
CORTECO 80000917
DAYCO DPV1004
FEBI 39771
FIAT 55189083
FIAT 60610906
FIAT 60617857
FIAT 60630428
FIAT 60812505
FIAT 60815976
GATES TVD1048
HUTCHINSON DP091
LANCIA 55189083
LANCIA 60630428
SNR DPF35800
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Opinie (0)

Opinie o Koło pasowe wału korbowego 2156051 SASIC

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Koło pasowe wału korbowego 2156051

Koło pasowe wału korbowego i pomp

Koło pasowe to kluczowy element każdego układu napędowego. Na koła pasowe nakłada się paski klinowe, przez co możliwe staje się napędzenie pracy takich urządzeń, jak alternator czy pompa wody. Koło pasowe we współpracy z paskiem klinowym pełni również kluczową funkcję w napędzaniu silnika klimatyzacji. Zasadniczo poprawne funkcjonowanie koła pasowego wału korbowego jest niezbędne dla funkcjonowania pojazdu.

Wyróżnia się trzy główne typy koła pasowego, a mianowicie: gładkie, z rowkiem, z wieloma rowkami. Rozróżnienie to dotyczy rodzaju powierzchni koła pasowego, która jest dostosowana do typu paska. Obecnie bowiem poza klasycznymi gładkimi paskami klinowymi, coraz częściej korzysta się również z pasków wielorowkowych, które mają pracować efektywniej i przede wszystkim dłużej. Warto również wspomnieć w tym miejscu o nowoczesnych kołach elastycznych. Ze względu na specjalną konstrukcję, posiadają one zdolność tłumienia drgań skrętnych. Czasami można się również spotkać z kołami pasowymi dedykowanymi tylko pompom.

Awaria koła pasowego zawsze jest niezwykle groźna, ze względu na ryzyko uszkodzenia alternatora oraz innych podzespołów. Dlatego też nie można bagatelizować żadnych objawów awarii. Podstawowym sygnałem, który powinien skłonić do interwencji, jest charakterystyczny pisk. Oznacza on zwykle ślizganie się paska po zużytej powierzchni koła pasowego. Konsekwencją zużycia koła pasowego może być zerwanie paska klinowego, upośledzające m.in. pracę układu kierowniczego, co najlepiej obrazuje skalę zagrożenia, wynikającą z usterki tej części samochodowej.

Obsługa klienta