3 kody rabatowe na części samochodowe! ODBIERZ!
Do końca promocji pozostało:
0 0 0 0
0 0 0 0
5 5 5 5
8 8 8 8
1 1 1 1
5 5 5 5

Koło pasowe wału korbowego SASIC 2150028

Koło pasowe wału korbowego SASIC  2150028
Koło pasowe wału korbowego SASIC 2150028
Powiększ
SASIC

Producent: SASIC

Kod produktu: 2150028

Jednostka: szt

Średnica [mm] 140

Średnica [mm] 160

Ilość żeber 4

Ilość żeber 6

Dla numeru OE 9677608180

333,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Koło pasowe wału korbowego 2150028 SASIC

  • Średnica [mm]:  140
  • Średnica [mm]:  160
  • Ilość żeber:  4
  • Ilość żeber:  6
  • Dla numeru OE:  9677608180
Część znajduje się w kategorii: Koło pasowe wału korbowego i pomp
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CAUTEX 030978
CITRO 0515S9
CITRO 0515T1
CITRO 9677608180
CONTI VD1098
CORTECO 80004468
DA SILVA PL8543
DAYCO DPV1189F
FARE SA 10170
FEBI 49589
FORD 1386188
FORD 1539837
FORD 1723700
GATES TVD1138
HUTCHINSON DP059
IMPERGOM 10084
MGA DP225
PEUGEOT 0515S9
PEUGEOT 0515T1
PEUGEOT 9677608180
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Opinie (0)

Opinie o Koło pasowe wału korbowego 2150028 SASIC

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Koło pasowe wału korbowego 2150028

Koło pasowe wału korbowego i pomp

Koło pasowe to kluczowy element każdego układu napędowego. Na koła pasowe nakłada się paski klinowe, przez co możliwe staje się napędzenie pracy takich urządzeń, jak alternator czy pompa wody. Koło pasowe we współpracy z paskiem klinowym pełni również kluczową funkcję w napędzaniu silnika klimatyzacji. Zasadniczo poprawne funkcjonowanie koła pasowego wału korbowego jest niezbędne dla funkcjonowania pojazdu.

Wyróżnia się trzy główne typy koła pasowego, a mianowicie: gładkie, z rowkiem, z wieloma rowkami. Rozróżnienie to dotyczy rodzaju powierzchni koła pasowego, która jest dostosowana do typu paska. Obecnie bowiem poza klasycznymi gładkimi paskami klinowymi, coraz częściej korzysta się również z pasków wielorowkowych, które mają pracować efektywniej i przede wszystkim dłużej. Warto również wspomnieć w tym miejscu o nowoczesnych kołach elastycznych. Ze względu na specjalną konstrukcję, posiadają one zdolność tłumienia drgań skrętnych. Czasami można się również spotkać z kołami pasowymi dedykowanymi tylko pompom.

Awaria koła pasowego zawsze jest niezwykle groźna, ze względu na ryzyko uszkodzenia alternatora oraz innych podzespołów. Dlatego też nie można bagatelizować żadnych objawów awarii. Podstawowym sygnałem, który powinien skłonić do interwencji, jest charakterystyczny pisk. Oznacza on zwykle ślizganie się paska po zużytej powierzchni koła pasowego. Konsekwencją zużycia koła pasowego może być zerwanie paska klinowego, upośledzające m.in. pracę układu kierowniczego, co najlepiej obrazuje skalę zagrożenia, wynikającą z usterki tej części samochodowej.

Obsługa klienta