WEEKEND DARMOWEJ DOSTAWY! OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
7 7 7 7
1 1 1 1
4 4 4 4
4 4 4 4
1 1 1 1

Koło pasowe wału korbowego CONTITECH VD1121

Koło pasowe wału korbowego CONTITECH  VD1121
Koło pasowe wału korbowego CONTITECH VD1121
Powiększ
CONTITECH

Producent: CONTITECH

Kod produktu: VD1121

Jednostka: szt

Ilość żeber 6

Ilość żeber 2 4

Ciężar [kg] 2,45

Długożć opakowania [cm] 17,5

Szerokość opakowania [cm] 17,5

Wysokość opakowania [cm] 6,5

319,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Dostawa: Darmowa dostawa ?
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Koło pasowe wału korbowego VD1121 CONTITECH

  • Ilość żeber:  6
  • Ilość żeber 2:  4
  • Ciężar [kg]:  2,45
  • Długożć opakowania [cm]:  17,5
  • Szerokość opakowania [cm]:  17,5
  • Wysokość opakowania [cm]:  6,5
Część znajduje się w kategorii: Koło pasowe wału korbowego i pomp
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CITRO 0515.T5
CITRO 0515T5
CORTECO 80000932
DAYCO DPV1033
FEBI 31187
FEBI 33801
FIAT 504048057
GATES TVD1084
HUTCHINSON DP102
PEUGEOT 0515.T5
PEUGEOT 0515T5
QUINTON HA QCD158
SKF VKM93327
SNR DPF358.14
SWAG 62 93 1187
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Opinie (0)

Opinie o Koło pasowe wału korbowego VD1121 CONTITECH

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Koło pasowe wału korbowego VD1121

Koło pasowe wału korbowego i pomp

Koło pasowe to kluczowy element każdego układu napędowego. Na koła pasowe nakłada się paski klinowe, przez co możliwe staje się napędzenie pracy takich urządzeń, jak alternator czy pompa wody. Koło pasowe we współpracy z paskiem klinowym pełni również kluczową funkcję w napędzaniu silnika klimatyzacji. Zasadniczo poprawne funkcjonowanie koła pasowego wału korbowego jest niezbędne dla funkcjonowania pojazdu.

Wyróżnia się trzy główne typy koła pasowego, a mianowicie: gładkie, z rowkiem, z wieloma rowkami. Rozróżnienie to dotyczy rodzaju powierzchni koła pasowego, która jest dostosowana do typu paska. Obecnie bowiem poza klasycznymi gładkimi paskami klinowymi, coraz częściej korzysta się również z pasków wielorowkowych, które mają pracować efektywniej i przede wszystkim dłużej. Warto również wspomnieć w tym miejscu o nowoczesnych kołach elastycznych. Ze względu na specjalną konstrukcję, posiadają one zdolność tłumienia drgań skrętnych. Czasami można się również spotkać z kołami pasowymi dedykowanymi tylko pompom.

Awaria koła pasowego zawsze jest niezwykle groźna, ze względu na ryzyko uszkodzenia alternatora oraz innych podzespołów. Dlatego też nie można bagatelizować żadnych objawów awarii. Podstawowym sygnałem, który powinien skłonić do interwencji, jest charakterystyczny pisk. Oznacza on zwykle ślizganie się paska po zużytej powierzchni koła pasowego. Konsekwencją zużycia koła pasowego może być zerwanie paska klinowego, upośledzające m.in. pracę układu kierowniczego, co najlepiej obrazuje skalę zagrożenia, wynikającą z usterki tej części samochodowej.

Obsługa klienta