Koło pasowe wału korbowego BREDA LORETT PSD1023/ND

Koło pasowe wału korbowego BREDA LORETT  PSD1023/ND
Koło pasowe wału korbowego BREDA LORETT PSD1023/ND
Powiększ
BREDA LORETT

Producent: BREDA LORETT

Kod produktu: PSD1023/ND

Jednostka: szt

Średnica zewnętrzna [mm] 164,5

Średnica wewnętrzna [mm] 30,5

Ilość żeber 6

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Koło pasowe wału korbowego PSD1023/ND BREDA LORETT

  • Średnica zewnętrzna [mm]:  164,5
  • Średnica wewnętrzna [mm]:  30,5
  • Ilość żeber:  6
Część znajduje się w kategorii: Koło pasowe wału korbowego i pomp
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AKRON-MALÒ 658051
ALFA 001265
ALFA 46447843
ALFA 46544612
ALFA 46742883
ALFA 46780491
ALFA 55185403
ALFA 55185409
ALFA 55190424
ALFA 55196301
ALFA 55196974
ALFA 55208280
ALFA 60813915
ALFA 60815661
ALFA 60815890
ALFA 60816824
ALFA 60816960
ALFA 71728498
ALFA 71747797
ALFA 73501275
ALFA DPV1022
AUTEX 658034
AUTEX 662443
BGA DP1000
BGA DP8006
BGA DP9067
CAUTEX 010924
CONTI VD1065
CORTECO 80001032
CORTECO 80001159
DAYCO DPV1046
FEBI 27822
FIAT 46447843
FIAT 46544612
FIAT 46742883
FIAT 46780491
FIAT 55185403
FIAT 55185409
FIAT 55190424
FIAT 55196301
FIAT 55196974
FIAT 55208280
FIAT 60813915
FIAT 60815661
FIAT 60815890
FIAT 60816824
FIAT 60816960
FIAT 71728498
FIAT 71747797
FIAT 73501275
FIAT 93191381
FIAT DPV1022
FLENNOR FL4540-J
FLENNOR FL5282-J
FLENNOR FVD99535
GATES TVD1013
HUTCHINSON DP022
HUTCHINSON DP024
HUTCHINSON DP078
IMPERGOM 10208
INA 544008010
IPD 15-7029
IPD 15-7265
IPD 157029
IPD 157265
JAPANPAR PU-805
KAGER 27-1265
LANCIA 46447843
LANCIA 46544612
LANCIA 46742883
LANCIA 46780491
LANCIA 55185403
LANCIA 55185409
LANCIA 55190424
LANCIA 55196301
LANCIA 55196974
LANCIA 55208280
LANCIA 60813915
LANCIA 60815661
LANCIA 60815890
LANCIA 60816824
LANCIA 60816960
LANCIA 71728498
LANCIA 71747797
LANCIA 73501275
LANCIA 93191381
LUK 544001010
LUK 544005010
LUK 544008010
NTN DPF358.20
NTN DPF358.22
OPEL 0614352
OPEL 55196301
OPEL 56 14 445
OPEL 5614445
OPEL 6 14 352
OPEL 6 14 571
OPEL 614352
OPEL 614571
OPEL 93183257
OPEL 93191381
OPTIMAL F8-5651
QUINTON HA QCD12
QUINTON HA QCD127
RHIAG A68914
RUV 515834
SAAB 55196301
SAAB 93191381
SASIC 2156020
SASIC 9001813
SCHAEFFLER 544 0080 10
SKF VKM 93203
SNR DPF358.20
SUZUKI 12610-19J50
SUZUKI 1261019J50
SUZUKI 1261019J50000
SWAG 70 92 7822
SWAG 70927822
TRISCAN 8643 10010
VAUXH 55196301
VAUXH 56 14 445
VAUXH 5614445
VAUXH 6 14 352
VAUXH 6 14 571
VAUXH 93183257
VAUXH 93191381
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Opinie (0)

Opinie o Koło pasowe wału korbowego PSD1023/ND BREDA LORETT

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Koło pasowe wału korbowego PSD1023/ND

Koło pasowe wału korbowego i pomp

Koło pasowe to kluczowy element każdego układu napędowego. Na koła pasowe nakłada się paski klinowe, przez co możliwe staje się napędzenie pracy takich urządzeń, jak alternator czy pompa wody. Koło pasowe we współpracy z paskiem klinowym pełni również kluczową funkcję w napędzaniu silnika klimatyzacji. Zasadniczo poprawne funkcjonowanie koła pasowego wału korbowego jest niezbędne dla funkcjonowania pojazdu.

Wyróżnia się trzy główne typy koła pasowego, a mianowicie: gładkie, z rowkiem, z wieloma rowkami. Rozróżnienie to dotyczy rodzaju powierzchni koła pasowego, która jest dostosowana do typu paska. Obecnie bowiem poza klasycznymi gładkimi paskami klinowymi, coraz częściej korzysta się również z pasków wielorowkowych, które mają pracować efektywniej i przede wszystkim dłużej. Warto również wspomnieć w tym miejscu o nowoczesnych kołach elastycznych. Ze względu na specjalną konstrukcję, posiadają one zdolność tłumienia drgań skrętnych. Czasami można się również spotkać z kołami pasowymi dedykowanymi tylko pompom.

Awaria koła pasowego zawsze jest niezwykle groźna, ze względu na ryzyko uszkodzenia alternatora oraz innych podzespołów. Dlatego też nie można bagatelizować żadnych objawów awarii. Podstawowym sygnałem, który powinien skłonić do interwencji, jest charakterystyczny pisk. Oznacza on zwykle ślizganie się paska po zużytej powierzchni koła pasowego. Konsekwencją zużycia koła pasowego może być zerwanie paska klinowego, upośledzające m.in. pracę układu kierowniczego, co najlepiej obrazuje skalę zagrożenia, wynikającą z usterki tej części samochodowej.

Obsługa klienta