PŁYN DO SPRYSKIWACZY ZA 1 PLN! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
7 7 7 7
1 1 1 1
5 5 5 5
4 4 4 4
7 7 7 7

Koło pasowe wału korbowego BGA DP5600

Koło pasowe wału korbowego BGA  DP5600
Koło pasowe wału korbowego BGA DP5600
Powiększ
BGA

Producent: BGA

Kod produktu: DP5600

Ilość żeber: 5

Parametr: 6PK

Stan: Fabrycznie nowy

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Koło pasowe wału korbowego DP5600 BGA

Parametry
Ilość żeber:  5
Parametr:  6PK
Część znajduje się w kategorii: Koło pasowe wału korbowego i pomp
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CORTECO 80005011
MERCEDES-BENZ 276 030 09 03
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Opinie (0)

Opinie o Koło pasowe wału korbowego DP5600 BGA

Opinie użytkowników nt. części:

Co sądzisz o produkcie: Koło pasowe wału korbowego?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Koło pasowe wału korbowego DP5600

Koło pasowe wału korbowego i pomp

Koło pasowe to kluczowy element każdego układu napędowego. Na koła pasowe nakłada się paski klinowe, przez co możliwe staje się napędzenie pracy takich urządzeń, jak alternator czy pompa wody. Koło pasowe we współpracy z paskiem klinowym pełni również kluczową funkcję w napędzaniu silnika klimatyzacji. Zasadniczo poprawne funkcjonowanie koła pasowego wału korbowego jest niezbędne dla funkcjonowania pojazdu.

Wyróżnia się trzy główne typy koła pasowego, a mianowicie: gładkie, z rowkiem, z wieloma rowkami. Rozróżnienie to dotyczy rodzaju powierzchni koła pasowego, która jest dostosowana do typu paska. Obecnie bowiem poza klasycznymi gładkimi paskami klinowymi, coraz częściej korzysta się również z pasków wielorowkowych, które mają pracować efektywniej i przede wszystkim dłużej. Warto również wspomnieć w tym miejscu o nowoczesnych kołach elastycznych. Ze względu na specjalną konstrukcję, posiadają one zdolność tłumienia drgań skrętnych. Czasami można się również spotkać z kołami pasowymi dedykowanymi tylko pompom.

Awaria koła pasowego zawsze jest niezwykle groźna, ze względu na ryzyko uszkodzenia alternatora oraz innych podzespołów. Dlatego też nie można bagatelizować żadnych objawów awarii. Podstawowym sygnałem, który powinien skłonić do interwencji, jest charakterystyczny pisk. Oznacza on zwykle ślizganie się paska po zużytej powierzchni koła pasowego. Konsekwencją zużycia koła pasowego może być zerwanie paska klinowego, upośledzające m.in. pracę układu kierowniczego, co najlepiej obrazuje skalę zagrożenia, wynikającą z usterki tej części samochodowej.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X