Dodatkowe informacje o Klocki hamulcowe - komplet 301584 VALEO
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna
- System hamulcowy: TRW
- Szerokość 1 [mm]: 95,3
- Wysokość 1 [mm]: 42,8
- Grubość 1 [mm]: 15
- Numer WVA: 23417
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Ze stykiem zużycia
- Ilożć wskaYników zużycia okładzin [na oż]: 2
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Z akustycznym czujnikiem zużycia
- Ciężar [kg]: 0,85
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
ATE | 13.0460-2794.2 |
ATE | 13.0460-2868.2 |
ATE | 13.0470-2868.2 |
ATE | 13046027942 |
ATE | 13046028682 |
ATE | 13047028682 |
BARUM | BA2194 |
BOSCH | 0 986 424 646 |
BOSCH | 0 986 494 654 |
BOSCH | 0 986 495 218 |
BOSCH | 0 986 495 319 |
BOSCH | 0 986 TB2 845 |
BOSCH | 986424646 |
BOSCH | 986494654 |
BOSCH | 986495218 |
BOSCH | 986495319 |
BOSCH | 986TB2845 |
BRECK | 23416 00 C |
BREMBO | 07.B315.21 |
BREMBO | 7B31521 |
BREMBO | P 10 013 |
BREMBO | P 59 038 |
BREMBO | P 59 038X |
BREMBO | P10013 |
BREMBO | P59038 |
BREMBO | P59038N |
BREMBO | P59038X |
FEBI | 16511 |
FERODO | FDB1521 |
FERODO | FDB1521W |
FERODO | FSL1521 |
FTE | BL1828A3 |
FTE | BL1828B3 |
ICER | 181622 |
ICER | 181622-204 |
ICER | 181622-703 |
ICER | 181622204 |
ICER | 181622703 |
KIA | 58302-1PA30 |
KIA | 58302-A2A30 |
KIA | 583021PA30 |
KIA | 58302A2A30 |
METELLI | 22-0542-0 |
OPEL | 1605086 |
OPEL | 1605122 |
OPEL | 1605128 |
OPEL | 1605625 |
OPEL | 1605967 |
OPEL | 1605995 |
OPTIMAL | 12264 |
ROADHOUS | 295702 |
SBS | 1501223625 |
TEXTAR | 2341702 |
TEXTAR | 2341703 |
TEXTAR | 2341781 |
TEXTAR | 2341782 |
TRUSTING | 558.0 |
TRUSTING | 558.1 |
TRUSTING | 5580 |
TRUSTING | 5581 |
TRW | GDB1515 |
TRW | GDB1515DTE |
TRW | GDB1831 |
TRW | GDB3585 |
VALEO | 598584 |
VAUXH | 93169143 |
VAUXH | 93169413 |
VAUXH | 93170602 |
VAUXH | 93176118 |
VAUXH | 93179164 |
VAUXH | 93188727 |
VAUXH | 93190577 |
VAUXH | 95507655 |
Dowiedz się więcej:
Opinie o Klocki hamulcowe - komplet 301584 VALEO
Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownia |
|
Ogólne wrażenia |
|

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownia |
|
Ogólne wrażenia |
|

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownia |
|
Ogólne wrażenia |
|

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownia |
|
Ogólne wrażenia |
|

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownia |
|
Ogólne wrażenia |
|

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownia |
|
Ogólne wrażenia |
|

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownia |
|
Ogólne wrażenia |
|

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownia |
|
Ogólne wrażenia |
|

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownia |
|
Ogólne wrażenia |
|

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownia |
|
Ogólne wrażenia |
|

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownia |
|
Ogólne wrażenia |
|

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownia |
|
Ogólne wrażenia |
|

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownia |
|
Ogólne wrażenia |
|
Klocki hamulcowe - komplet 301584
Klocki hamulcowe
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
VALEO
Valeo to niezależna grupa przemysłowa, która jest obecnie liderem w branży motoryzacyjnej. Firma zaopatruje w części zamienne niemal cały świat. Najlepiej oddadzą to liczby – marka Valeo reprezentowana jest w 26 krajach, posiada 128 zakładów produkcyjnych, 9 centrów dystrybucyjnych oraz ponad 60 centr badawczych.
Firma rozpoczęła działalność od produkcji klocków hamulcowych do samochodów osobowych. Pierwsze sukcesy pozwoliły przedsiębiorstwu na poczynienie sporych inwestycji, co poskutkowało poszerzeniem asortymentu m.in. o kompletne zestawy sprzęgła, a w dalszych latach także innych części samochodowych.
Wraz z upływem czasu i licznymi sukcesami marka Valeo skierowała się ku globalizacji. Części samochodowe Valeo bardzo szybko stały się topowym wyborem zarówno pośród profesjonalistów jak i amatorów. Asortyment części zamiennych Valeo obejmuje aktualnie dziesiątki tysięcy różnych elementów dedykowanych głównie samochodom osobowym. Części samochodowe tej marki są wykorzystywane przez wiodących producentów samochodów w Ameryce (Ford, Chrysler, General Motors), Niemczech (BMW, Volkswagen, Porsche, MAN), Francji (Citroen, Renault), Japonii (Honda, Nissan, Toyota, Mitsubishi), Włoszech (Fiat, Iveco) i nie tylko.