Dodatkowe informacje o Klocki hamulcowe - komplet
Parametry | |
Typ układu hamulcowego: | Hamulce tarczowe |
Długość [mm]: | 83,82 |
Szerokość [mm]: | 59 |
Grubość [mm]: | 15,4 |
Jakosć: | 300 |
Ciężar [kg]: | 0.934 |
Rodzaj osi: | Front |
Techniczny numer informacyjny: | 180091 |
System hamulcowy: | Bendix |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
A.B.S. | 36045 |
BENDIX | 571203 |
BREMBO | P 61 001 |
DELPHI | LP55 |
DOYEN | GDB0119 |
FERODO | FDB46 |
FMSI | D80-7007 |
FREN-J | 465285 |
GIRLING | 6101193 |
HPZEB | HP2219 |
ICER | 180091 |
JURID | 571203 |
LOEBRO | 30027 |
LUCAS_ELEC | GDB119 |
MAG | BP0619 |
MGA | 37 |
MIN | MDB1023 |
MOPR | MDP0046 |
NECTO | FD633A |
OPTIMAL | 9107 |
PAGID | T0633 |
PEUGEOT | 4244.53 |
PEUGEOT | 4245.39 |
PEUGEOT | 4245.53 |
PEUGEOT | 4250.13 |
PEUGEOT | 4250.14 |
PEUGEOT | 4251.80 |
QH BENELUX | HP2219 |
QUINTON HA | BP273 |
REMSA | 062.00 |
REMSA | 2062.00 |
ROADHOUS | 2062.00 |
ROULUNDS | 465285 |
SIMER | 0117 |
TEXTAR | 20151 154 0 4 |
TRW | GDB119 |
WOKING | 162300 |
Dowiedz się więcej:
TRW Electric Blue, czyli klocki hamulcowe dla samochodów elektrycznych i hybrydowych. Czym różnią się od tych zwykłych?
Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?
Jakie klocki hamulcowe wybrać?
Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?
Jak wymienić klocki hamulcowe?
Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?
Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?
Opinie o Klocki hamulcowe - komplet
Opinie użytkowników nt. części:KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Klocki hamulcowe - komplet 32583
Klocki hamulcowe
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
SPIDAN
Spidan to firma europejska o globalnym zasięgu. Producent części samochodowych Spidan specjalizuje się w tworzeniu wysokiej jakości elementów układu zawieszenia oraz układu kierowniczego. W ofercie producenta znajdują się m.in. amortyzatory i sprężyny zawieszenia. Ponadto, obecne są tam również wahacze, tuleje i przeguby. Części układu kierowniczego Spidan to przekładnie kierownicze, drążki kierownicze, końcówki drążków i wiele więcej.
Autoczęści Spidan to produkty wysokiej jakości, przeznaczone na rynek wtórny. Wszystkie części samochodowe Spidan powstają jednak w tych samych fabrykach, w których produkowane są oryginalne elementy do pierwszego montażu. Zapewnia to częściom samochodowym Spidan wysoką jakość i zgodność z wszystkimi europejskimi i światowymi normami. Obecnie jako producent części układu kierowniczego oraz układu zawieszenia firma Spidan uważana jest za jednego ze światowych liderów rynku w swojej kategorii.
Od lat oferta marki Spidan jest regularnie poszerzana. Dlatego też dzisiaj poza głównymi liniami produktowymi, przedsiębiorstwo posiada również wiele linii dodatkowych. W fabrykach producenta powstają zatem również części układu sterowania silnika, w tym paski i łańcuchy rozrządu. Firma zajmuje się również produkcją zestawów hamulcowych oraz elementów układu zapłonowego.
Spidan to firma należąca obecnie do międzynarodowego koncernu GKN. Decyzja o wstąpieniu do grona spółek zależnych od tej korporacji okazała się bardzo trafiona. Jej konsekwencją było poszerzenie obszaru dystrybucji części samochodowych Spidan. Ponadto, dzięki przynależności do grupy GKN, auto części Spidan przeznaczone na aftermarket powstają na tych samych liniach produkcyjnych, co oryginalne elementy przeznaczone na pierwszy montaż.
Cechy Cześci
Koło pasowe wielorowkowe - Koło pasowe wielorowkowe to często spotykany rodzaj koła. Dzięki zastosowaniu wielu wcięć na obwodzie koła, założony na takie koło pasek nie ześlizguje się na boki, dzięki czemu każde napędzane urządzenie działa bez zarzutów.
Czynnik chłodzący R 134 - Czynnik chłodzący do układów klimatyzacji samochodowej o nazwie tetrafluoroetan, stosowany głównie w starszych typach samochodów z klimatyzacją.
Oleje PAG do sprężarki - Olej do sprężarki PAG to inaczej glikol polialkilenowy. Obecnie najczęściej stosowany olej w układach klimatyzacji pracujących z czynnikiem R134a.