Dodatkowe informacje o Klocki hamulcowe - komplet BP1366 QUINTON HAZELL
- Szerokość [mm]: 155.1
- Wysokość [mm]: 70.7
- Grubość [mm]: 20
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Bez styku zużycia
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
A.P. | LP1723 |
ALLIED N | ADB01137 |
APEC | PAD1248 |
ATE | 13.0460-7172.2 |
BENDIX | 573089 |
BENDIX | 573089B |
BORG BECK | BBP1765 |
BORG BECK | BBP2354 |
BOSCH | 0 986 424 677 |
BRAKE ENG | PA1394 |
COMLINE | ADB01137 |
COMLINE | CBP01137 |
DELPHI | LP1723 |
FERODO | FDB1520 |
FERODO | FDB4188 |
FIAT | 77 363 604 |
FIRST LINE | FBP3395 |
FTE | BL1817A2 |
ICER | 181536 |
JURATEK | JCP1520 |
JURID | 573089J |
LPR | 05P814 |
MIN | MDB2262 |
MIN | MDB2837 |
MOPR | MDP1641 |
NK | 223628 |
OPEL | 16 05 088 |
OPEL | 16 05 094 |
OPEL | 16 05 095 |
OPEL | 16 05 098 |
OPEL | 16 05 113 |
OPEL | 16 05 136 |
OPEL | 16 05 137 |
OPEL | 16 05 139 |
OPEL | 16 05 282 |
OPEL | 16 05 283 |
OPEL | 16 05 972 |
OPEL | 93 166 798 |
OPEL | 93 172 174 |
OPEL | 93 175 378 |
OPEL | 93 183 728 |
OPEL | 93 183 729 |
OPEL | 93 186 003 |
OPEL | 93 187 551 |
OPEL | 93 187 572 |
OPEL | 93 188 111 |
OPEL | 93 188 112 |
PAGID | T1234 |
PEX | 7569 |
REMSA | 0888.00 |
ROADHOUS | 2888.00 |
SAAB | 12 800 120 |
SAAB | 12 803 551 |
SBS | 1501223628 |
TEXTAR | 23402 206 0 5 |
TEXTAR | 23402 206 0 5 T4139 |
TEXTAR | 23738 206 0 5 |
TEXTAR | 23738 206 0 5 T4139 |
TEXTAR | 2373807 |
TRISCAN | 8110 24020 |
TRUSTING | 556 |
TRW | GDB1492 |
TRW | GDB1613 |
TRW | GDB1657 |
TRW | GDB1686 |
VEGA | VA1034 |
Dowiedz się więcej:
Opinie o Klocki hamulcowe - komplet BP1366 QUINTON HAZELL
Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE
Opinie użytkowników nt. części:Klocki hamulcowe - komplet BP1366
Klocki hamulcowe
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.