Dodatkowe informacje o Klocki hamulcowe - komplet 181595 ICER
- Długość [mm]: 190
- Wysokość [mm]: 106,37
- Grubość [mm]: 16,6
- Jakosć: 300
- Ciężar [kg]: 3,873
- Rodzaj osi: Front
- Techniczny numer informacyjny: 181595
- System hamulcowy: Brembo
- Oznaczenie kontrolne: E9 90R-01111/738
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
A.B.S. | 37391 |
AKEBONO | AN-906K |
APEC | PAD1317 |
ATE | 13.0460-4993.2 |
ATE | 604993 |
AUDI | 4L0 698 151 A |
AUDI | 4L0 698 151 B |
AUDI | 4L0 698 151 C |
AUDI | 7L0 698 151 A |
AUDI | 7L0 698 151 C |
AUDI | 7L0 698 151 E |
AUDI | 7L0 698 151 G |
AUDI | 7L0 698 151 J |
AUDI | 7L0 698 151 P |
AUDI | 7L0 698 151 R |
AUDI | 7L6 698 151 A |
AUDI | 7L6 698 151 D |
AXEL KET_9 | GDB1548 |
BENDIX | 510579 |
BENDIX | 573282B |
BLAU | D2A1021 |
BORG BECK | BBP2236 |
BOSCH | 0 986 424 739 |
BRECK | 23693 00 553 00 |
BREMBO | P 85 065 |
DELPHI | LP1997 |
EUROREPAR | 1639381180 |
FEBI | 16936 |
FERODO | FDB1626 |
FMSI | D1014-7878 |
FMSI | D1014-8366 |
FMSI | D977-7878 |
FTE | BL1823A2 |
GIRLING | 6115489 |
HELLA | T5148 |
HELLAPAGID | T5148 |
HPZEB | HP7540 |
ICER | 181595 |
JURID | 573282J |
LPR | 05P1257A |
LUCAS TVS | GDB1548 |
LUCAS | GDB1548 |
LUCAS_DIES | GDB1548 |
LUCAS_ELEC | GDB1548 |
LUCAS_ENGI | GDB1548 |
LUCCAV | GDB1548 |
MAFIX | PL243 |
MGA | MGA780 |
MIN | MDB1751 |
NECTO | FD7069A |
OPTIMAL | 12176 |
PAGID | T5148 |
PORSC | 955 351 939 10 |
PORSC | 955 351 939 11 |
PORSC | 955 351 939 12 |
PORSC | 955 351 939 13 |
PORSC | 955 351 939 14 |
PORSC | 955 351 939 15 |
PORSC | 955 351 939 16 |
PORSC | 955 951 939 12 |
QH BENELUX | BP1461 |
QUARO | QP3445C |
QUINTON HA | BP1461 |
RBRAKE | RB1595 |
REMSA | 2995.00 |
REMSA | 995.00 |
ROADHOUS | 2995.00 |
SIMER | 905 |
SWAG | 30 91 6936 |
TEXTAR | 23693 167 0 4 T4244 |
TEXTAR | 2369302 |
TEXTAR | 2369381 |
TRISCAN | 8110 29049 |
TRW ENGINE | GDB1548 |
TRW | GDB1548 |
VALEO ASIA | 598656 |
VALEO INDI | 598656 |
VALEO MEX | 598656 |
VALEO SIST | 598656 |
VALEO | 598656 |
VW | 4L0 698 151 C |
VW | 7L0 698 151 A |
VW | 7L0 698 151 C |
VW | 7L0 698 151 E |
VW | 7L0 698 151 G |
VW | 7L0 698 151 R |
VW | 7L6 698 151 A |
VW | 7L6 698 151 D |
ZIMMERMANN | 23693.165.1 |
ZIMMERMANN | 23693.965.1 |
Dowiedz się więcej:
Opinie o Klocki hamulcowe - komplet 181595 ICER
Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownia |
|
Ogólne wrażenia |
|
Klocki hamulcowe - komplet 181595
Klocki hamulcowe
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.