Dodatkowe informacje o Klocki hamulcowe - komplet 141208-200 ICER
Parametry | |
Szerokość [mm]: | 164,7 |
Wysokość [mm]: | 66,6 |
Grubość [mm]: | 17,1 |
Jakosć: | 300 |
Ciężar [kg]: | 2,305 |
Rodzaj osi: | Front |
Techniczny numer informacyjny: | 141208-200 |
System hamulcowy: | Brembo |
Oznaczenie kontrolne: | E9 90R-01111/494 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu: | Ze stykiem zużycia |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
A.B.S. | 37299 |
AKEBONO | AN-4298K |
ATE | 13.0460-4989.2 |
ATE | 604989 |
AUGER | 94482 |
AUTOMOTOR | PBP4086 |
AXEL KET_9 | GDB1534 |
BENDIX | 2912114530 |
BENDIX | 510641 |
BENDIX | 573506B |
BLUEPRINT | ADL144226 |
BOSCH | 0 986 424 749 |
BOSCH | 0 986 424 833 |
BREMBO | P A6 021 |
C.E.I. | 584.015 |
DELPHI | LP1802 |
DON | PCP1691 |
EQ | PF1070 |
FERODO | FCV1315 |
FERODO | FVR1315 |
FIRST LINE | 3494 |
FREN-J | 239081 |
FTE | BL1868A2 |
FTE | BL1868D2 |
GIRLING | 6115349 |
HELLA | 8DB 355 005-411 |
HELLA | C4062 |
HELLA | C4074 |
HELLAPAGID | 8DB 355 005-411 |
HELLAPAGID | C4062 |
HELLAPAGID | C4074 |
HPZEB | HP7426 |
ICER | 141208 G |
ICER | 141208-200 |
ICER | 141208-204 |
ICER | 141208-208 |
IVECO | 299 1668 |
IVECO | 299 4086 |
IVECO | 299 5631 |
IVECO | 299 6091 |
IVECO | 299 6605 |
IVECO | 299 7702 |
IVECO | 424 708 35 |
IVECO | 425 481 91 |
JURID | 2912114530 |
LPR | 05P955A |
LUCAS TVS | GDB1534 |
LUCAS | GDB1534 |
LUCAS_DIES | GDB1534 |
LUCAS_ELEC | GDB1534 |
LUCAS_ENGI | GDB1534 |
LUCCAV | GDB1534 |
MEC-DIESEL | 570486 |
MGA | MGA763 |
MIN | MDB2571 |
NECTO | FD6886V |
OPTIMAL | 12202 |
PAGID | 8DB 355 005-411 |
PAGID | C4062 |
PAGID | C4074 |
PE | 086.353-10A |
QH BENELUX | BP1454 |
QUARO | QP7259C |
QUINTON HA | BP1454 |
RBRAKE | RB1208 G |
RBRAKE | RB1208-200 |
RBRAKE | RB1208-204 |
RBRAKE | RB1208-208 |
REMSA | 2651.10 |
ROADHOUS | 2651.10 |
ROULUNDS | 239081 |
SIMER | 709.1 |
ST-TEMPLIN | 8700.046 |
ST-TEMPLIN | 8700.460 |
TEXTAR | 29121 170 0 4 T3018 |
TEXTAR | 29121 170 0 4 T3035 |
TEXTAR | 29121 183 0 4 T3018 |
TEXTAR | 29121 183 0 4 T3078 |
TEXTAR | 2912111 |
TRISCAN | 8110 15028 |
TRW ENGINE | GDB1534 |
TRW | GDB1534 |
VALEO ASIA | 541717 |
VALEO INDI | 541717 |
VALEO MEX | 541717 |
VALEO SIST | 541717 |
VALEO | 541717 |
Dowiedz się więcej:
Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?
Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?
Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?
Jakie klocki hamulcowe wybrać?
Jak wymienić klocki hamulcowe?
Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?
Charakterystyka klocków hamulcowych ATE Ceramic. Jakie opinie na temat kloców ceramicznych marki ATE naprawdę warto poznać?
Opinie o Klocki hamulcowe - komplet 141208-200 ICER

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Klocki hamulcowe - komplet 141208-200
Klocki hamulcowe
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
ICER
Icer Brakes to hiszpańska firma, która powstała w 1961 roku. Główną osią przedsiębiorstwa jest produkcja oraz dystrybucja zamiennych komponentów do układów hamulcowych. Icer jest wiodącą marką w swojej branży, czemu dowodzi fakt, iż komponenty hiszpańskiego producenta znajdują zastosowanie w niemal wszystkich modelach pojazdów produkcji europejskiej, amerykańskiej i azjatyckiej.
Flagowymi produktami Icer są klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Produkty te są wytwarzane z najlepszych surowców. Jeśli chodzi o klocki, formuje się je przy użyciu wysokiego ciśnienia. Taka technologia sprawia, że komponent jest wytrzymały oraz zapewnia bezpieczeństwo jazdy w każdych warunkach atmosferycznych. Ponadto, klocki hamulcowe produkowane przez Icer wyposażone są w ponadprogramowe ulepszacze do redukcji szumów.
Jeśli chodzi o tarcze hamulcowe, te odlewane są ze stopów o większej zawartości węgla, tzw. technologia CARBON+. Dzięki temu spełniają normy producentów oryginalnego wyposażenia.
Icer – komponenty hamulcowe odpowiednie dla…
Części samochodowe, które można znaleźć w ofercie Icer, są odpowiednie dla:
- samochodów osobowych;
- lekkich samochodów dostawczych;
- samochodów terenowych;
- MPV;
- motocykli;
- samochodów ciężarowych.
Icer obecnie dostarcza swoje produkty do ponad 70 krajów na całym świecie.