Katalizator KLARIUS 321279 (W środku)

Katalizator KLARIUS  321279 (W środku)
Katalizator KLARIUS 321279 (W środku)
Powiększ
KLARIUS

Producent: KLARIUS

Kod produktu: 321279

Lokalizacja w aucie: W środku

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z elementami do montażu

Długość [mm]: 830

Ciężar [kg]: 7,7

Norma emisji spalin: Euro 2 Norma Euro 2, jako Europejski standard emisji spalin, została wprowadzona w styczniu 1996 roku, zastępują obowiązującą od 1992 roku normę Euro 1. Głównym celem wprowadzenia normy czystości spalin Euro 2 była chęć zwiększenia dbałości o środowisko naturalne oraz ukrócenia procederu oszustw związanymi z badaniami technicznymi pojazdów. Zgodnie z zapisami normy każde auto musi spełniać wymogi...
dowiedz się więcej...

EAN: 3285393212798

Numer katalogowy: 360023

Stan: Fabrycznie nowy

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Katalizator 321279 KLARIUS

Parametry
Lokalizacja w aucie:  W środku
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Długość [mm]:  830
Ciężar [kg]:  7,7
Norma emisji spalin:  Euro 2
Widok karty produktu w PDF: Katalizator (KLARIUS 321279)
Część znajduje się w kategorii: Katalizator
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ANSA 321279
ANSA 360023
AS METAL 30577
AS 30577
ASSO 40.0042
BM CATALYS BM90578B
BM CATALYS BM90578H
BOSAL 099-025
EBERS 17.1.21
EEC RE8047
EEC RE8047T
ERNST 752 76 3
EUROFLO ECRN1011TA
FABRISCAPE RN30577C
FENNO P505CAT
FONOS 20583
FUELPARTS PAS30577
GAT 22.042
IMASAF 61.60.33
KLARIUS 360023
MIVV 36.00.178
MTS 04.3238
RENAULT 7700432799
RENAULT 8671015834
RHIAG 42376
RHIAG 68030
RHIAG CT 42376
ROSI 321279
ROSI 360023
SIGAM 49110
UNIPART GEX421055
UNIPART X421055
VENEPORTE RN55600K
WALKER 20488
WALKER 20583
WALKER 92-20583
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (3)

Opinie o Katalizator 321279 KLARIUS

opinie puchar
2020-01-09
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Szukałem dobrego katalizatora do mojego VW Golfa i mechanik polecił mi sklep iPatrs. Nie wiedziałem, że w internecie jest takie miejsce z tak dużym wyborem częśći, wystarczy wpisać model swojego samochodu. Zacząłem kupować tu jakiś czas temu, a teraz jestem stałym klientem. Bardzo dobry sklep
opinie puchar
2020-01-08
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Nie znałem wcześniej tej firmy, ale mechanik polecił mi katalizator Klarius. Mam go juz półtora miesiąca i doskonale sprawdza się w praktyce, nigdy nie miałem z nim problemów i mam nadzieję, ze zostanie tak jak najdłużej. Ze swojej strony moge polecić
opinie puchar
2020-01-10
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Dość długo zastanawiałem się nad wyborem odpowiedniego katalizatora, ale zdecydowałem się na Klarius. Po miesiącu użytkowania uważam, że wybór był jak najbardziej trafny bo wszystko działa super. Polecam ten model

Co sądzisz o produkcie: Katalizator?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Katalizator 321279

Katalizator

Katalizator to część układu wydechowego. Element ten odpowiada za oczyszczanie spalin, minimalizując w ten sposób emisję szkodliwych gazów. Obecnie zachodzi obowiązek prawny instalacji katalizatorów w samochodach produkowanych na terenie Unii Europejskiej. W starszych pojazdach katalizator może być przymocowany do rury wydechowej, natomiast w nowszych pojazdach jest obecny w kolektorze wydechowym. Nowa lokalizacja gwarantuje lepszą efektywność w oczyszczaniu spalin.

Z zewnątrz katalizator wygląda jak metalowa puszka średnich rozmiarów. Pod stalową obudową znajduje się kilka kolejnych warstw ochronnych. Zabezpieczają one katalizator przed uszkodzeniami, głównie mechanicznymi. Pod warstwami obudowy znajduje się natomiast rdzeń, czyli część bezpośrednio odpowiedzialna za oczyszczanie spalin. Budowa rdzenia jest zwykle podobna w każdym katalizatorze. Konstrukcja przypomina nieco plaster miodu czy też wkład filtra. Na powierzchni rdzenia natomiast znajdują się drobne cząsteczki metali szlachetnych, takich jak np. pallad czy platyna. Cząsteczki zanieczyszczeń zostają zneutralizowane za sprawą wejścia w reakcję z cząsteczkami wymienionych metali.

Katalizator to urządzenie pracujące w wyjątkowo trudnych warunkach. Nieustanny kontakt z zanieczyszczeniami oraz skrajnie wysoką temperaturą naraża katalizator na usterki. Możliwe jest zatkanie konstrukcji, jak również stopienie kanalików, w których oczyszczane są spaliny. Z racji lokalizacji katalizatora, nietrudno również o uszkodzenie mechaniczne. Kiedy katalizator traci sprawność, zauważalna jest emisja większej ilości dwutlenku węgla, zwiększa się zużycie paliwa, a silnik traci wydajność oraz pracuje nierównomiernie.

Cechy Cześci

Norma emisji spalin EURO2 - Norma Euro 2, jako Europejski standard emisji spalin, została wprowadzona w styczniu 1996 roku, zastępują obowiązującą od 1992 roku normę Euro 1. Głównym celem wprowadzenia normy czystości spalin Euro 2 była chęć zwiększenia dbałości o środowisko naturalne oraz ukrócenia procederu oszustw związanymi z badaniami technicznymi pojazdów. Zgodnie z zapisami normy każde auto musi spełniać wymogi...

Obsługa klienta