Katalizator BM CATALYSTS BM90001H

Katalizator BM CATALYSTS  BM90001H
Katalizator BM CATALYSTS BM90001H
Powiększ
BM CATALYSTS

Producent: BM CATALYSTS

Kod produktu: BM90001H

Jednostka: szt

Oznaczenie kontrolne E9-103R

Tylko w połączeniu z FK90001

Gwarancja 2 lata gwarancji

490,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach

Zestaw zawiera następujące elementy:

Szczegóły

Dodatkowe informacje o Katalizator BM90001H BM CATALYSTS

  • Oznaczenie kontrolne:  E9-103R
  • Tylko w połączeniu z:  FK90001
  • Gwarancja:  2 lata gwarancji
Część znajduje się w kategorii: Katalizator
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AS 23006
CHRYS 5083053AA
CHRYS 5083095AA
CHRYS 5083095AB
CHRYS 52017717
CHRYS 52018128
CHRYS 52020110
CHRYS 8952018104
FUELPARTS PAS23221
KLARIUS 311268
MAGNAFLOW 83506
MAGNAFLOW 84014
WALKER 20124
WALKER 28178
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Katalizator BM90001H BM CATALYSTS

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Katalizator BM90001H

Katalizator

Katalizator to część układu wydechowego. Element ten odpowiada za oczyszczanie spalin, minimalizując w ten sposób emisję szkodliwych gazów. Obecnie zachodzi obowiązek prawny instalacji katalizatorów w samochodach produkowanych na terenie Unii Europejskiej. W starszych pojazdach katalizator może być przymocowany do rury wydechowej, natomiast w nowszych pojazdach jest obecny w kolektorze wydechowym. Nowa lokalizacja gwarantuje lepszą efektywność w oczyszczaniu spalin.

Z zewnątrz katalizator wygląda jak metalowa puszka średnich rozmiarów. Pod stalową obudową znajduje się kilka kolejnych warstw ochronnych. Zabezpieczają one katalizator przed uszkodzeniami, głównie mechanicznymi. Pod warstwami obudowy znajduje się natomiast rdzeń, czyli część bezpośrednio odpowiedzialna za oczyszczanie spalin. Budowa rdzenia jest zwykle podobna w każdym katalizatorze. Konstrukcja przypomina nieco plaster miodu czy też wkład filtra. Na powierzchni rdzenia natomiast znajdują się drobne cząsteczki metali szlachetnych, takich jak np. pallad czy platyna. Cząsteczki zanieczyszczeń zostają zneutralizowane za sprawą wejścia w reakcję z cząsteczkami wymienionych metali.

Katalizator to urządzenie pracujące w wyjątkowo trudnych warunkach. Nieustanny kontakt z zanieczyszczeniami oraz skrajnie wysoką temperaturą naraża katalizator na usterki. Możliwe jest zatkanie konstrukcji, jak również stopienie kanalików, w których oczyszczane są spaliny. Z racji lokalizacji katalizatora, nietrudno również o uszkodzenie mechaniczne. Kiedy katalizator traci sprawność, zauważalna jest emisja większej ilości dwutlenku węgla, zwiększa się zużycie paliwa, a silnik traci wydajność oraz pracuje nierównomiernie.

Obsługa klienta