Katalizator ASSO 15.0006 (Z przodu)

Katalizator ASSO  15.0006 (Z przodu)
Katalizator ASSO 15.0006 (Z przodu)
Powiększ
ASSO

Producent: ASSO

Kod produktu: 15.0006

Jednostka: szt

Układ wydechowy Dla rury wydechowej

Lokalizacja w aucie Z przodu

Numer seryjny 15.0006

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Katalizator 15.0006 ASSO

  • Układ wydechowy:  Dla rury wydechowej
  • Lokalizacja w aucie:  Z przodu
  • Numer seryjny:  15.0006
Widok karty produktu w PDF: Katalizator (ASSO 15.0006)
Część znajduje się w kategorii: Katalizator
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BM CATALYS BM90031H
BOSAL 099-297
GB4 18160P06G30
GB4 18160P06J20
GB4 18160P06Y21
GB4 18160P1JG00
GB4 18160P1KE01
GB4 18160P1KE11
GB4 18160P28G20
GB4 18160P28G21
GB4 18160P28G40
GB4 18160P28G60
GB4 18160P28Y21
GB4 18160P30G00
GB4 18160P30Y11
GB4 18160P3YG00
GB4 18160PHXG00
GB4 18160PM5A02
GB4 18160PM5A03
GB4 18160PP4G01
GB4 GEX8006
GB4 GEX8059
GB4 WAG103700
HONDA 18160P06G30
HONDA 18160P06J20
HONDA 18160P06Y21
HONDA 18160P1JG00
HONDA 18160P1KE01
HONDA 18160P1KE11
HONDA 18160P28G20
HONDA 18160P28G21
HONDA 18160P28G40
HONDA 18160P28G60
HONDA 18160P28Y21
HONDA 18160P30G00
HONDA 18160P30Y11
HONDA 18160P3YG00
HONDA 18160PHXG00
HONDA 18160PM5A02
HONDA 18160PM5A03
HONDA 18160PP4G01
HONDA GEX8006
HONDA GEX8059
HONDA WAG103700
IMASAF 65.20.33
KLARIUS 311480
KLARIUS 311910
MTS 04.3195
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Katalizator 15.0006 ASSO

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Katalizator 15.0006

Katalizator

Katalizator to część układu wydechowego. Element ten odpowiada za oczyszczanie spalin, minimalizując w ten sposób emisję szkodliwych gazów. Obecnie zachodzi obowiązek prawny instalacji katalizatorów w samochodach produkowanych na terenie Unii Europejskiej. W starszych pojazdach katalizator może być przymocowany do rury wydechowej, natomiast w nowszych pojazdach jest obecny w kolektorze wydechowym. Nowa lokalizacja gwarantuje lepszą efektywność w oczyszczaniu spalin.

Z zewnątrz katalizator wygląda jak metalowa puszka średnich rozmiarów. Pod stalową obudową znajduje się kilka kolejnych warstw ochronnych. Zabezpieczają one katalizator przed uszkodzeniami, głównie mechanicznymi. Pod warstwami obudowy znajduje się natomiast rdzeń, czyli część bezpośrednio odpowiedzialna za oczyszczanie spalin. Budowa rdzenia jest zwykle podobna w każdym katalizatorze. Konstrukcja przypomina nieco plaster miodu czy też wkład filtra. Na powierzchni rdzenia natomiast znajdują się drobne cząsteczki metali szlachetnych, takich jak np. pallad czy platyna. Cząsteczki zanieczyszczeń zostają zneutralizowane za sprawą wejścia w reakcję z cząsteczkami wymienionych metali.

Katalizator to urządzenie pracujące w wyjątkowo trudnych warunkach. Nieustanny kontakt z zanieczyszczeniami oraz skrajnie wysoką temperaturą naraża katalizator na usterki. Możliwe jest zatkanie konstrukcji, jak również stopienie kanalików, w których oczyszczane są spaliny. Z racji lokalizacji katalizatora, nietrudno również o uszkodzenie mechaniczne. Kiedy katalizator traci sprawność, zauważalna jest emisja większej ilości dwutlenku węgla, zwiększa się zużycie paliwa, a silnik traci wydajność oraz pracuje nierównomiernie.

Obsługa klienta