Dodatkowe informacje o Guma drążka stabilizatora 33377 FEBI BILSTEIN
Parametry | |
Długość [mm]: | 55 |
Szerokość [mm]: | 60,0 |
Grubość [mm]: | 57,0 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 24,0 |
Materiał: | EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk) |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg]: | 0,141 |
Dla numeru OE: | 31 35 1 094 556 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
3RG | 60111 |
3RG | 60143 |
A.B.S. | 271505 |
AIC | 71505 |
AKRON-MALÒ | 270525 |
APEC | AST8101 |
APLUS | 33153AP |
AYD OE | 72-22042 |
BBR | 003-50-14764 |
BENDIX | 048697B |
BGA | BU0995 |
BIRTH | 4620 |
BMW | 31 35 1 094 556 |
BORG BECK | BSK7063K |
COMLINE | CSRM3138 |
DAYCO | DSS2237 |
DELPHI | TD1775W |
DIAMAX | B2004 |
DYS | 75-23305 |
FAG | 819 0106 10 |
FAI | SS8240K |
FIRST LINE | FSK7063K |
FORTUNE LI | FZ91314 |
FREY | 851105101 |
GSP | 519360 |
HART | 463 177 |
HUTCHINSON | 590352 |
IMPERGOM | 35948 |
KAWE | 8500 118003 |
MAPCO | 37669 |
MAXGEAR | 72-2914 |
MDR | GSP-519360 |
MERTZ | M-S4182 |
MEYLE | 314 615 0010 |
MONROE | L11C03 |
MOOG | BM-SB-13495 |
MOTAQUIP | LVSK1087K |
Meistersat | 31351094556-EC |
NAPA | NST8101 |
OCAP | 1214152 |
OPTIMAL | F8-8297 |
PATRON | PSE2613 |
QH TALBROS | EMB7104 |
QUINTON HA | EMB7104 |
RAPRO | R59304 |
REINHOCH | RH16-3029 |
RUV | 985052 |
SASIC | 2306212 |
SIDEM | 821829 |
SKF | VKDS 358512 |
SPIDAN CHA | 412781 |
STELLOX | 79-00864-SX |
SWAG | 20 93 3377 |
Storm | 60143 |
TALOSA | 65-10125 |
TEDGUM | 00081994 |
TEDGUM | TED39874 |
TOPRAN | 500 326 |
TOPRAN | 501 793 |
TRISCAN | 8500 118003 |
TTC | 08.30.102 |
VAICO | V20-9709 |
VEMA | 54098 |
WILMINK | WG2029095 |
WXQP | 280573 |
ZEKKERT | GM-1802 |
Dowiedz się więcej:
Zawieszenie wielowahaczowe
Stuki w zawieszeniu. Co jest najczęstszą przyczyną ich pojawiania się? Jak możecie je sami zdiagnozować?
Podstawowe typy zawieszenia samochodowego. Które z nich najczęściej wykorzystywane są w naszych samochodach?
Kompleksowa obsługa zawieszenia - gdzie szukać części?
Zawieszenie samochodu: wahacze, tuleje, sworznie i łączniki stabilizatora
Zbieżność kół – na co wpływa, jak sprawdzić i ustawić?
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?
Opinie o Guma drążka stabilizatora 33377 FEBI BILSTEIN

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Często jeżdżę na Ukraińskie grogi, przetestowałem je dosyć mocno, jak wiecie co mam namyśli ;D Jest super

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Guma drążka stabilizatora 33377
Elementy mocujące stabilizatora
Elementy mocujące stabilizatora to różnego rodzaju drobne części niezbędne dla stabilnego montażu stabilizatorów zawieszenia. Stabilizator natomiast to część zawieszenia przymocowana do nadwozia, która odpowiada za utrzymanie właściwej pozycji pojazdu podczas pokonywania łuków oraz wykonywania zakrętów. Elastyczna konstrukcja stabilizatorów zapobiega przechyłom poprzecznym. Nieprawidłowa praca tego elementu powoduje nie tylko dyskomfort kierowcy, ale również niebezpieczeństwo. Dlatego niezwykle istotny jest właściwy montaż stabilizatora przy użyciu wysokiej jakości elementów mocujących.
Stosowane dzisiaj elementy mocujące stabilizatora to części metalowe oraz gumowe. Niemniej dominuje raczej tworzywo sztuczne wysokiej jakości, wykazujące się odpornością na obciążenia. Z tworzywa sztucznego wykonuje się główne elementy mocujące, takie jak części mocujące drążek stabilizatora. Poza gumą drążka stabilizatora niezbędnym elementem mocującym jest również tuleja, także wykonywana z tworzywa sztucznego.
Eksploatacja samochodu z czasem może doprowadzić do zużycia niektórych elementów mocujących stabilizatora. Dochodzi do pęknięć gumy lub też do poluzowania mocowań. W takich okolicznościach może być odczuwalna nadsterowność pojazdu podczas wchodzenia w łuki oraz na zakrętach. Jest to bardzo nieprzyjemne, a przede wszystkim niebezpieczne zjawisko, dlatego spostrzegając je, należy jak najszybciej udać się do warsztatu.
FEBI BILSTEIN
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.