WEEKEND DARMOWEJ DOSTAWY! OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
8 8 8 8
2 2 2 2
1 1 1 1
4 4 4 4
4 4 4 4

Filtr paliwa SWAG 60 10 1446

Filtr paliwa SWAG  60 10 1446
Filtr paliwa SWAG 60 10 1446
Powiększ
SWAG

Producent: SWAG

Kod produktu: 60101446

Jednostka: szt

Długość [mm] 135

Szerokość [mm] 115,0

Wysokość [mm] 182

Ciężar [kg] 0,28

Rodzaj filtra Filtr przewodowy Główne zastosowanie to pneumatyczne układy hamulcowe, gdzie zadaniem tego filtra jest ochrona całego układu przed zanieczyszczeniami. Taki typ filtra stosuje się na przewodzie hamulcowym zasilającym, w przypadku gdy standardowe filtry nie są zintegrowane w złączach między pojazdem silnikowym, a m.in naczepą.
dowiedz się więcej...

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Filtr paliwa 60101446 SWAG

  • Długość [mm]:  135
  • Szerokość [mm]:  115,0
  • Wysokość [mm]:  182
  • Ciężar [kg]:  0,28
  • Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Widok karty produktu w PDF: Filtr paliwa (SWAG 60 10 1446)
Część znajduje się w kategorii: Filtr paliwa i obudowa filtra
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
1A FIRST D20918
3RG 97602
AKRON-MALÒ 1520151
ALCOFILTER FF-079
ASHIKA 30-0R-R04
AUTOMOTOR LATG51
AUTOMOTOR LATG51A
AVS AUTOPA F120A
BLUEPRINT ADR162308
BORG BECK BFF8196
BOSCH 0 450 907 016
CHAMPION CFF100604
CHAMPION L604/606
CLEANF MGC1689
COMLINE EFF191
COOPE FP5899
COOPERSFIA FP5899
DELPHI HDF945
DENCKERMAN A110684
DIAMAX DF3264
DYNAMATRIX DFFL832D
EUROREPAR 1616215080
FEBI 101446
FILTRON PS980/9
FRAM P10449
HEN H459WK
HOFFER 4849
HOFFER 4849/1
JAPANPAR FC-R04S
JAPKO 30R04
JC PREMIUM B3R033PR
JSASAKASHI FS1025
KAISHIN HDF945-K
KAMOKA F319501
KLAXCAR FE039z
KNECHT KL 832D
KOLBENSCHM 50014282
LUCASFILTE LFDF146
LYNXAUTO LF-1410
MAG 154705604360
MAG 359002330390
MAHLE KL 832D
MANN WK 939/11 x
MAPCO 63031
MDR MFF-3R04
MEATDORIA 4849
MEATDORIA 4849/1
MECAFILTER ELG5348
MGA FG2099
MISFAT F120A
MOTAQUIP LVFF732
MULLER FIL FN918
OMNICRAFT 2136799
OPENPARTS EFF5073.20
PEMEBLA JAPFC-R04S
PURFLU FCS751
QUINTON HA QFF0087
RENAULT 77 01 061 578
RENAULT 77 01 062 072
RENAULT 77 01 479 151
SCT ST 6100
SOFIMA S 4088 NR
STELLOX 21-00771-SX
TECNECO FI GS10449-P
TECNOCAR RN492
TOPRAN 700 867
UFI 24.088.00
UNICO F. FI 11188/11 x
UNIFLUX XN323
UNIFLUX XN323S
VAICO V46-0526
VALEO 587532
WE PARTS 311060355
WE PARTS 311060356
WILMINK WG1019124
WILMINK WG1215120
WILMINK WG1499202
WILMINK WG1748070
WILMINK WG1792805
WILMINK WG1889979
WIXFILTERS WF8364
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Filtr paliwa 60101446 SWAG

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Filtr paliwa 60 10 1446

Filtr paliwa i obudowa filtra

Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.

W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.

Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.

SWAG

Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.

Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.

Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.

Cechy Cześci

Filtr przewodowy - Główne zastosowanie to pneumatyczne układy hamulcowe, gdzie zadaniem tego filtra jest ochrona całego układu przed zanieczyszczeniami. Taki typ filtra stosuje się na przewodzie hamulcowym zasilającym, w przypadku gdy standardowe filtry nie są zintegrowane w złączach między pojazdem silnikowym, a m.in naczepą.

Obsługa klienta