DO -9% TANIEJ NA CZĘŚCI SAMOCHODOWE! ODBIERZ KODY!
Do końca promocji pozostało:
5 5 5 5
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
2 2 2 2
8 8 8 8

Filtr paliwa PZL SĘDZISZÓW FPW39

Filtr paliwa PZL SĘDZISZÓW  FPW39
Filtr paliwa PZL SĘDZISZÓW FPW39
Powiększ
PZL SĘDZISZÓW

Producent: PZL SĘDZISZÓW

Kod produktu: FPW39

Jednostka: szt

Wysokość [mm]: 162.0

Średnica zewnętrzna [mm]: 75.0

Dolot - sr. [mm]: 6.0

Wylot - sr. [mm]: 10.0

EAN: 5902442241858

162,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Filtr paliwa FPW39 PZL SĘDZISZÓW

  • Wysokość [mm]:  162.0
  • Średnica zewnętrzna [mm]:  75.0
  • Dolot - sr. [mm]:  6.0
  • Wylot - sr. [mm]:  10.0
Część znajduje się w kategorii: Filtr paliwa i obudowa filtra
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ALCOFILTER SP2121
BOSCH 0450915003
BOSCH 71058
BOSCH F5003/1
CHAMP G8154
CHRYS 05097052AA
CHRYS 5097052AA
COOPE FIG7092
COOPERSFIA FT5638
CROSL 6811
DENCKERMAN A110429
FIAT K5097052AA
FILTRON PP947/1
FRAM G8569
FRAM G9526
HEN H113WK
KNECHT KL82
MANN WK720
MECAFILTER ELE6028
MERCEDES-BENZ 0024773001
MERCEDES-BENZ 0024773101
MERCEDES-BENZ 0024776401
PURFLU EP189
PUROLATOR F65416
SOFIMA S1841B
TECNOCAR B68
UFI 31.841.00
WIXFILTERS 33643
WIXFILTERS WF8175
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Filtr paliwa FPW39 PZL SĘDZISZÓW

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Filtr paliwa FPW39

Filtr paliwa i obudowa filtra

Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.

W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.

Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.

Obsługa klienta