Filtr paliwa KAMOKA KAMOKA F311201

Filtr paliwa KAMOKA KAMOKA F311201
Filtr paliwa KAMOKA KAMOKA F311201
Powiększ
KAMOKA

Producent: KAMOKA

Seria: KAMOKA

Kod produktu: F311201

Jednostka: szt

Wysokość [mm] 158

44,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Filtr paliwa F311201 KAMOKA

  • Wysokość [mm]:  158
Widok karty produktu w PDF: Filtr paliwa (KAMOKA F311201)
Część znajduje się w kategorii: Filtr paliwa i obudowa filtra
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BOSCH 0450906429
COMLINE EFF159
FILTRON PP839/10
FILTRON PP83910
FRAM P10196
KNECHT 70351679
KNECHT KL554
LAUTR ELG5321
MAHLE 70351680
MAHLE KL554
MANN WK84221X
PURFLU FCS732
SEAT 8E0127401D
VW 8E0127401A
VW 8E0127401D
VW 8E0127435A
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (1)

Opinie o Filtr paliwa F311201 KAMOKA

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2016-04-25
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Filtr spełnia moje oczekiwania, a to dzięki systemowi w iParts który pozwala na dokładny dobór części oryginał jak i zamiennik pasują idealnie, uprzejmy kontakt szybka i przejrzysta realizacja zamówień. Polecam

Filtr paliwa F311201

Filtr paliwa i obudowa filtra

Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.

W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.

Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.

Obsługa klienta