Filtr paliwa HENGST FILTER E492KP D371

Filtr paliwa HENGST FILTER  E492KP D371
Filtr paliwa HENGST FILTER E492KP D371
Powiększ
HENGST FILTER

Producent: HENGST FILTER

Kod produktu: E492KPD371

Jednostka: szt.

Rodzaj filtra: Wkład filtra Najczęściej spotykany rodzaj filtra, szczególnie wśród filtrów powietrza lub kabinowych. Jego budowa to tak naprawdę, samo wnętrze filtrujące, bez obudowy metalowej czy plastikowej, którą najczęściej jest jakiś element samochodu. Łatwa wymiana sprawia, że zdecydowana większość osób powinna szybko sobie z nią poradzić.
dowiedz się więcej...

Średnica zewnętrzna [mm]: 82,0

Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 9,5

Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 71,0

Wysokość [mm]: 73,5

EAN: 4030776048131

Numer katalogowy: 2399200000

Stan: Fabrycznie nowy

34,00 Cena zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Filtr paliwa E492KPD371 HENGST FILTER

Parametry
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  82,0
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  9,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  71,0
Wysokość [mm]:  73,5
Część znajduje się w kategorii: Filtr paliwa i obudowa filtra
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ALCOFILTER MD-593
AMC FILTER TF-1591
ASHIKA 30-02-200
BALDW PF46088
BLUEPRINT ADT32381
BOSCH 0 986 AF6 289
BOSCH F 026 402 115
BOSCH N 2115
COOPERSFIA FA6065ECO
DONALDSON P505973
FIAT 6000605426
FIAT 6000605431
FILMAR EFF1105
FLEETGUARD FF5764
FRAM C10353
FRAM C10353ECO
GM 19266444
HBJAKOPART J1332095
ISUZU 8-98159693-0
JAPANPAR FC-200S
JAPKO 30200
KNECHT KX 268 D
KNECHT KX 268 D ECO
MANN PU 835 X
MEATDORIA 4863
MECAFILTER ELG5378
MITSUBISHI 1770A233
MITSUBISHI 1770A321
MITSUBISHI TS200015
MOTAQUIP LVFF736
MULLER FIL FN1138
NIPPARTS N1332096
NPS T133A31
PURFLU C802
SOFIMA S 6045 NE
TECNOCAR N336
TOYOT 1860400021
TOYOT 23300-0L020
TOYOT 23390-0L010
TOYOT 23390-0L020
TOYOT 23390-0L030
TOYOT 23390-0L041
TOYOT 23390-YZZA1
UFI 26.045.00
VAICO V70-0197
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (1)

Opinie o Filtr paliwa E492KPD371 HENGST FILTER

opinie puchar
2019-11-07
5/5
Jakość:
4/5
Precyzja:
4/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Potrzebowałem taniego filtru paliwa i kupiłem ten przy okazji innych zakupów. Mam starszy samochód, więc nie potrzebuję kto wie czego, dlatego kupiłem ten model. Pasuje do mojego auta i jak na razie wszystko jest w porządku

Co sądzisz o produkcie: Filtr paliwa?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Filtr paliwa E492KP D371

Filtr paliwa i obudowa filtra

Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.

W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.

Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.

HENGST FILTER

Hengst to marka części zamiennych, która może pochwalić się bogatym asortymentem filtrów samochodowych. Największym sukcesem tej firmy są jej nieustające poczynania w dostarczaniu unikalnych i wysokiej jakości filtrów do aut, przy jednoczesnym zapewnieniu dużej ilości numerów referencyjnych.

Ze względu na ogromny sukces marki, Hengst rozszerzył swoje zakłady produkcyjne i centra badawcze na różne obszary na świecie, w tym m.in. w Niemczech i Chinach, z główną siedzibą firmy w USA. Do dnia dzisiejszego Hengst kontynuuje swoje zaangażowanie w dostarczaniu filtrów samochodowych najwyższej klasy.

Przedsiębiorstwo motoryzacyjne Hengst jest niezawodną marką w branży motoryzacyjnej. W przeciwieństwie do typowych filtrów samochodowych, Hengst daje gwarancję, że dostarczane przez markę filtry mają bardzo wysoką zdolność absorpcji i filtracji. Firma dba również o to, aby produkowane filtry były wykonane z wysokiej jakości materiałów, by wytrzymać trudne warunki pracy (np. filtry oleju).

Filtry samochodowe będą kompatybilne zarówno ze starszymi samochodami, jak i nowoczesnymi pojazdami. Trwałość i optymalna wydajność filtrów jest gwarantowana przez długi okres czasu. Hengst oferuje wszystkie standardowe rodzaje filtrów: filtry oleju, filtry powietrza, filtry paliwa oraz kabinowe. Ponadto w ofercie znaleźć można także filtry przekładni kierowniczej oraz podzespoły dla poszczególnych filtrów (obudowy, uszczelki).

Z filtrów marki Hengst korzysta wiele koncernów motoryzacyjnych, które decydują się na montaż tej właśnie marki w swoich samochodach. Filtry dedykowane rynkowi części zamiennych spełniają wszelkie wymagania OE.

Cechy Cześci

Wkład filtra - Najczęściej spotykany rodzaj filtra, szczególnie wśród filtrów powietrza lub kabinowych. Jego budowa to tak naprawdę, samo wnętrze filtrujące, bez obudowy metalowej czy plastikowej, którą najczęściej jest jakiś element samochodu. Łatwa wymiana sprawia, że zdecydowana większość osób powinna szybko sobie z nią poradzić.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X