Filtr paliwa FRAM PS9578

Filtr paliwa FRAM  PS9578
Filtr paliwa FRAM PS9578
Powiększ
FRAM

Producent: FRAM

Kod produktu: PS9578

Jednostka: szt

Średnica wewnętrzna [mm] 10

Wysokość [mm] 170

EAN 5022650267225

101,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Filtr paliwa PS9578 FRAM

  • Średnica wewnętrzna [mm]:  10
  • Wysokość [mm]:  170
Widok karty produktu w PDF: Filtr paliwa (FRAM PS9578)
Część znajduje się w kategorii: Filtr paliwa i obudowa filtra
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BOSCH 0450906453
BOSCH N6453
CLEANF DN1942
COOPE FSM4167
COOPERSFIA FP5653
CROSL 5099
DELPHI HDF540
FILTRON PP839/8
HEN H147WK
MAHLE KL197
MANN WK829
MECAFILTER ELG5312
P.B.R. AG-6080
PURFLU FCS705
QUINTON HA WF8276
SOFIMA S4425NR
SOGEFIPRO FP5653
SOGEFIPRO FT5653
TECNOCAR RN237
TEHO 6228
UFI 2442500
VAG 057127401C
VAG 057127401D
VAG 8Z0127435
WIXFILTERS WF8276
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Filtr paliwa PS9578 FRAM

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Filtr paliwa PS9578

Filtr paliwa i obudowa filtra

Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.

W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.

Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.

Obsługa klienta