Filtr paliwa FEBI BILSTEIN 21600

Filtr paliwa FEBI BILSTEIN  21600
Filtr paliwa FEBI BILSTEIN 21600
Powiększ
FEBI BILSTEIN

Producent: FEBI BILSTEIN

Kod produktu: 21600

Jednostka: szt

Wysokość [mm] 176

Ciężar [kg] 0,31

Rodzaj filtra z separatorem wody Filtr z separatorem wody często stosowany jest w układach ciśnieniowych, a w samochodach w układzie paliwowym. Ma za zadanie odseparowanie wody od paliwa, która następnie zbiera się w specjalnym zbiorniczku znajdującym się w dolnej części filtra. Dzięki takiemu filtrowi do komory spalania nie dostaje się wilgoć, która mogłaby być przyczyną złego spalania mieszanki paliwowej.
dowiedz się więcej...

EAN 4027816216001

31,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Filtr paliwa 21600 FEBI BILSTEIN

  • Wysokość [mm]:  176
  • Ciężar [kg]:  0,31
  • Rodzaj filtra:  z separatorem wody
Część znajduje się w kategorii: Filtr paliwa i obudowa filtra
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
1A FIRST D20107
ACEMARK 131030
ACEMARK 132978
AKRON-MALÒ 1520061
ALCOFILTER SP-972
AUDI 1H0 127 401 B
AUDI 1H0 127 401 C
AUDI 1H0 127 401 F
AUDI 1H0 127 401 M
AUDI 191 127 401 A
AUDI 191 127 401 B
AUDI 191 127 401 E
AUDI 191 127 401 J
AUDI 191 127 401 L
AUDI 191 127 401 N
AUDI 2TA 127 401
AUTOMEGA 180013010
AUTOMOTOR LATG10
BLUEPRINT ADV182347
BORG BECK BFF8036
BOSCH 0 450 906 174
BOSCH 0 450 906 267
BOSCH 0 986 BF0 400
BSG BSG 90-130-012
BUGIAD BSP20855
CHAMPION CFF100114
CHAMPION L114/606
CLEANF DN 829
CLEANF DN 829/T
COMLINE EFF018
COOPERSFIA FP5219
DELPHI HDF507
DENCKERMAN A120004
DIAMAX DF3002
DONALDSON P552440
DOYEN RGF013
DÜRER FD120
DYNAMATRIX DFFL180
DYNAMATRIX DFFL75
FI.BA FK-5844
FILFILTER ZP 05/4 F
FILTRON PP 839
FLEETGUARD FF5312
FORD 1 022 920
FORD 7 200 986
FORD USA 95VW9150BB
FRAM P5328
GOODWILL FG 704
HEN H70WK05
HEN H70WK12
HOFFER 4113
HOFFER 4329
JC PREMIUM B3W016PR
JPG 1118702700
JSASAKASHI FS0002
JSASAKASHI FS0003
KAGER 11-0016
KAISHIN HDF507-K
KAMOKA F300101
KLAXCAR FE012z
KLAXCAR FE115z
KNECHT KL 147D
KNECHT KL 180
KNECHT KL 41
KNECHT KL 75
KOLBENSCHM 50013182
KRAFT AUTO 1720030
KSHKOSHIMO 1804.0084039
LUCASFILTE LFDF110
LYNXAUTO LF-1010
LYNXAUTO LF-1903
MAG 152071758861
MAG 154084279730
MAG 154087498220
MAG 154087726750
MAG 154098577070
MAG 213908516000
MAG 359002300900
MAHLE KL 147D
MAHLE KL 180
MAHLE KL 75
MANN WK 842/4
MANN WK 851
MAPCO 63197
MAXGEAR 26-0142
MAXGEAR 26-0144
MDR MFF-3418
MEATDORIA 4113
MEATDORIA 4329
MECAFILTER ELG5210
MECAFILTER G10
METALLEVE KL 75
MEYLE 100 127 0004
MFILTER DF 327
MGA FG2021
MISFAT M365A
MOTAQUIP VFF307
MS 842/4-KF-PCS-MS
MULLER FIL FN107
OMNICRAFT 2136763
OPENPARTS EFF5062.20
OPTIMAL FF-01257
OSSCA 03428
PATRON PF3056
PROFIT 1530-1047
PROFIT 1530-1050
PURFLU FCS412BV
PZL PDS74
QH TALBROS QFF0223
QH TALBROS WF8045
QUINTON HA QFF0223
SAKURAAUTO FS-19970
SAKURAAUTO FS-3104
Sampiyon F CS 3001 M
SCT ST 304
SEAT 1H0 127 401 C
SEAT 191 127 401 A
SEAT 191 127 401 E
SOFIMA S 7600 NR
STELLOX 21-00075-SX
STELLOX 21-00607-SX
STELLOX 21-00763-SX
SWAG 32 92 1600
TECNECO FI GS5937
TECNECO FI GS67
TECNOCAR RN67B
TOPRAN 102 732
UFI 24.365.01
UNICO F. FI 8173/4
UNIFLUX XN302
VAICO V10-0343-1
VAICO V25-0761
VALEO 587507
VIKA 11270041701
VIKA 11270072601
VIKA 11270299801
VW 1H0 127 401 B
VW 1H0 127 401 C
VW 1H0 127 401 F
VW 1H0 127 401 G
VW 1H0 127 401 M
VW 191 127 401 A
VW 191 127 401 B
VW 191 127 401 E
VW 191 127 401 J
VW 191 127 401 L
VW 191 127 401 M
VW 191 127 401 N
VW 2TA 127 401
WE PARTS 311060072
WILMINK WG1018287
WILMINK WG1214922
WILMINK WG1214980
WILMINK WG1215105
WILMINK WG1429157
WILMINK WG1429488
WILMINK WG1429490
WILMINK WG1499030
WILMINK WG1747662
WILMINK WG1792781
WIXFILTERS WF8045
ZEKKERT KF-5071
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (7)

Opinie o Filtr paliwa 21600 FEBI BILSTEIN

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2019-02-28
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Bardzo dobra jakość w dobrej cenie nigdy nie miałem problemów z nim.
opinie puchar
2019-01-13
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Jakość i precyzja wykonania oraz cena ok.
opinie puchar
2018-04-04
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Polecam w 100%
opinie puchar
2017-11-27
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Bardzo fajny filtr z nowa uszczelką. Pasował idealnie. Bardzo przydatna instrukcja wymiany.
opinie puchar
2017-11-12
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Filtr solidnie wykonany ,wszystko ok
opinie puchar
2013-07-04
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Wspaniała cena szybka dostawa i świetna jakość produktu świetnie.
opinie puchar
2013-07-04
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Bardzo dobry filtr paliwa, polecam

Filtr paliwa 21600

Filtr paliwa i obudowa filtra

Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.

W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.

Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.

FEBI BILSTEIN

Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.

Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.

Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.

Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.

Cechy Cześci

Filtr z separatorem wody - Filtr z separatorem wody często stosowany jest w układach ciśnieniowych, a w samochodach w układzie paliwowym. Ma za zadanie odseparowanie wody od paliwa, która następnie zbiera się w specjalnym zbiorniczku znajdującym się w dolnej części filtra. Dzięki takiemu filtrowi do komory spalania nie dostaje się wilgoć, która mogłaby być przyczyną złego spalania mieszanki paliwowej.

Obsługa klienta