-10% AKCESORIA SAMOCHODOWE ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
6 6 6 6
7 7 7 7
4 4 4 4
4 4 4 4
1 1 1 1
5 5 5 5

Filtr paliwa FEBI BILSTEIN 102680

Filtr paliwa FEBI BILSTEIN  102680
Filtr paliwa FEBI BILSTEIN 102680
Powiększ
FEBI BILSTEIN

Producent: FEBI BILSTEIN

Kod produktu: 102680

Jednostka: szt

Długość [mm] 183

Średnica zewnętrzna [mm] 74,5

Rura o średnicy [mm] 8

Ciężar [kg] 0,28

Rodzaj filtra Filtr przewodowy Główne zastosowanie to pneumatyczne układy hamulcowe, gdzie zadaniem tego filtra jest ochrona całego układu przed zanieczyszczeniami. Taki typ filtra stosuje się na przewodzie hamulcowym zasilającym, w przypadku gdy standardowe filtry nie są zintegrowane w złączach między pojazdem silnikowym, a m.in naczepą.
dowiedz się więcej...

91,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Filtr paliwa 102680 FEBI BILSTEIN

  • Długość [mm]:  183
  • Średnica zewnętrzna [mm]:  74,5
  • Rura o średnicy [mm]:  8
  • Ciężar [kg]:  0,28
  • Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Część znajduje się w kategorii: Filtr paliwa i obudowa filtra
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ALCOFILTER SP-2182
AUDI 8E0 201 511 J
BLUEPRINT ADV182351
BORG BECK BFF8208
BOSCH F 026 403 016
COMLINE EFF204
COOPERSFIA FT6038
DENCKERMAN A110692
DIAMAX DF3334
DIAMAX DF3337
FILTRON PP836/7
FILTRON PP836/8
FRAM G10819
HEN H461WK
KOLBENSCHM 50014526
LYNXAUTO LF-1023
MANN WK 720/5
PATRON PF3263
PURFLU EP217
QUINTON HA QFF0377
SAKURAAUTO FS-31920
SOFIMA S 1958 B
STELLOX 21-00735-SX
SWAG 30 10 2680
TECNOCAR B103
UFI 31.958.00
VAICO V10-2452
WILMINK WG1019257
WILMINK WG1889849
WIXFILTERS WF8456
WIXFILTERS WF8457
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (7)

Opinie o Filtr paliwa 102680 FEBI BILSTEIN

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2019-02-28
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Bardzo dobra jakość w dobrej cenie nigdy nie miałem problemów z nim.
opinie puchar
2019-01-13
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Jakość i precyzja wykonania oraz cena ok.
opinie puchar
2018-04-04
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Polecam w 100%
opinie puchar
2017-11-27
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Bardzo fajny filtr z nowa uszczelką. Pasował idealnie. Bardzo przydatna instrukcja wymiany.
opinie puchar
2017-11-12
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Filtr solidnie wykonany ,wszystko ok
opinie puchar
2013-07-04
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Wspaniała cena szybka dostawa i świetna jakość produktu świetnie.
opinie puchar
2013-07-04
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Bardzo dobry filtr paliwa, polecam

Filtr paliwa 102680

Filtr paliwa i obudowa filtra

Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.

W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.

Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.

FEBI BILSTEIN

Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.

Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.

Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.

Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.

Cechy Cześci

Filtr przewodowy - Główne zastosowanie to pneumatyczne układy hamulcowe, gdzie zadaniem tego filtra jest ochrona całego układu przed zanieczyszczeniami. Taki typ filtra stosuje się na przewodzie hamulcowym zasilającym, w przypadku gdy standardowe filtry nie są zintegrowane w złączach między pojazdem silnikowym, a m.in naczepą.

Obsługa klienta