Filtr paliwa AUGER 78281

Filtr paliwa AUGER  78281
Filtr paliwa AUGER 78281
Powiększ
AUGER

Producent: AUGER

Kod produktu: 78281

Jednostka: szt

Średnica wewnętrzna [mm]: 62

Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 93

Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 104

Średnica zewnętrzna [mm]: 108

Wysokość [mm]: 263

Wymiar gwintu: M32x1,5

EAN: 4051334733870

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Filtr paliwa 78281 AUGER

  • Średnica wewnętrzna [mm]:  62
  • Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  93
  • Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  104
  • Średnica zewnętrzna [mm]:  108
  • Wysokość [mm]:  263
  • Wymiar gwintu:  M32x1,5
Widok karty produktu w PDF: Filtr paliwa (AUGER 78281)
Część znajduje się w kategorii: Filtr paliwa i obudowa filtra
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUGER 78281
DT SPARE P 2.12274
HEN H200WDK01
MAHLE KC 300
MANN WDK 11 102/11
RENAULT T 7420 972 291
RENAULT T 7420972291
SAMPA 078.207-01
VOLVO 2040 5160
VOLVO 20405160
VOLVO 2097 2293
VOLVO 20972293
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Filtr paliwa 78281 AUGER

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Filtr paliwa 78281

Filtr paliwa i obudowa filtra

Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.

W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.

Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.

Obsługa klienta