Filtr paliwa AUGER 77855

Filtr paliwa AUGER  77855
Filtr paliwa AUGER 77855
Powiększ
AUGER

Producent: AUGER

Kod produktu: 77855

Jednostka: szt

Średnica wewnętrzna [mm]: 46

Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 47

Średnica zewnętrzna [mm]: 95

Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 95

Wysokość [mm]: 164

EAN: 4051334726179

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Filtr paliwa 77855 AUGER

  • Średnica wewnętrzna [mm]:  46
  • Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  47
  • Średnica zewnętrzna [mm]:  95
  • Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  95
  • Wysokość [mm]:  164
Widok karty produktu w PDF: Filtr paliwa (AUGER 77855)
Część znajduje się w kategorii: Filtr paliwa i obudowa filtra
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUGER 77855
DT SPARE P 2.12296
FEBI 35376
HEN E416KP D36
HEN E416KPD36
MAHLE KX 230D
MANN PU 1058 x
RENAULT T 7420 998 806
RENAULT T 7420998806
SAMPA 033.218-01
VOLVO 2079 6775
VOLVO 20796775
VOLVO 2099 8805
VOLVO 20998805
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Filtr paliwa 77855 AUGER

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Filtr paliwa 77855

Filtr paliwa i obudowa filtra

Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.

W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.

Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.

Obsługa klienta