Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
3 3 3 3
3 3 3 3
1 1 1 1
4 4 4 4
5 5 5 5
4 4 4 4

Filtr paliwa ASHIKA 30-03-300

Filtr paliwa ASHIKA  30-03-300
Filtr paliwa ASHIKA 30-03-300
Powiększ
ASHIKA

Producent: ASHIKA

Kod produktu: 30-03-300

Jednostka: szt

Rodzaj filtra Filtr przewodowy Główne zastosowanie to pneumatyczne układy hamulcowe, gdzie zadaniem tego filtra jest ochrona całego układu przed zanieczyszczeniami. Taki typ filtra stosuje się na przewodzie hamulcowym zasilającym, w przypadku gdy standardowe filtry nie są zintegrowane w złączach między pojazdem silnikowym, a m.in naczepą.
dowiedz się więcej...

Długość [mm] 101

Średnica zewnętrzna [mm] 120

Średnica 1 / Średnica 2 [mm] 10

85,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Filtr paliwa 30-03-300 ASHIKA

  • Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
  • Długość [mm]:  101
  • Średnica zewnętrzna [mm]:  120
  • Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  10
Widok karty produktu w PDF: Filtr paliwa (ASHIKA 30-03-300)
Część znajduje się w kategorii: Filtr paliwa i obudowa filtra
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ASHUKI M031-07
BLUEPRINT ADM52339
BMW 13 32 7 804 958
BOSCH 0450907006
CITRO 1901.67
CITRO 1901.78
CITRO 1901.95
CITRO 190181
CITRO E148068
COMLINE EFF147
FIAT 9401901788
FIAT 9467616080
FILTRON PS974/1
FORD 1232325
FORD 1254391
FORD 1340 105
FORD 1362562
FORD 1458065
FORD 1543 178
FORD 2037665
FORD 3M5Q 9155BB
FORD 3M5Q 9155CA
HBJAKOPART J1333050
HEN H219WK
HONGYAN 37SZ003
JAPANPAR FC-300S
JAPKO 30300
KAISHIN FC1184
KAISHIN HDF939-K
KAMOKA F303201
KAVO PARTS MF-545
MANN WK 939/2 z
MAZDA 1254391
MAZDA Y601-13-480
MAZDA Y602-13-ZA5
MAZDA Y60213480
MAZDA Y60213480A
MDR MFF-3300
MECAFILTER ELG5297
METALCAUCH 05392
MINI 13327804958
MINI 13328517166
NIPPARTS N1333060
PEUGEOT 1901-81
PEUGEOT 190195
PEUGEOT E148068
SCT ST 6093
SOGEFIPRO FP5751
SUZUKI 15410-73J00-000
SUZUKI 1541073J00
SUZUKI 1541073J10
SUZUKI 1541073J10000
TECNOCAR RN247
UFI 24.027.00
VOLVO 30711072
VOLVO 30750085
VOLVO 31219584
WIXFILTERS WF8360
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (4)

Opinie o Filtr paliwa 30-03-300 ASHIKA

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2019-11-09
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5

Kupiłem ten filtr do mojego Chevroleta i jestem mega zadowolony. Ciężko w to uwierzyć, ale już po wymianie widzę ogromną różnicę podczas jazdy. Dotychczas mój samochód był jakby słabszy, lecz jest to efektem słabej jakości poprzedniego filtra. Ten jest duzo lepszy

opinie puchar
2019-11-05
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5

Mam starszy model Hondy Acord, więc podczas wymiany części nie potrzebuje niczego drogiego. Ostatnio kupiłem ten filtr paliwa i w zupełności mi wystarcza bo dobrze sprawdza się w praktyce. Polecam! ;)

opinie puchar
2017-04-23
5/5
Jakość:
4/5
Precyzja:
4/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Filtr sprawdza się idealnie.
opinie puchar
2015-03-04
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Filtr już wymieniony, szybko i sprawnie, polecam Iparts

Filtr paliwa 30-03-300

Filtr paliwa i obudowa filtra

Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.

W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.

Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.

ASHIKA

Ashika to marka części samochodowych należąca do koncernu motoryzacyjnego Japanparts. Na rynku części zamiennych firma obecna jest od 1989 roku i plasuje się w gronie liderów sektora importu i dystrybucji części, kompatybilnych z wieloma popularnymi samochodami osobowymi produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej. Części Ashika można znaleźć głównie na rynku wtórnym, ale korzystają z nich także producenci aut podczas wyposażenia fabrycznego poszczególnych modeli samochodów.

Zakres części samochodowych dostarczanych przez firmę Ashika obejmuje sektory mechaniczne, elektryczne i silnikowe. Asortyment części ASHIKA jest jednak stale aktualizowany i rozbudowywany.

Dzięki dużym możliwościom technologicznym, imponującym zdolnościom produkcyjnym i innowacyjnym rozwiązaniom, firma ASHIKA dostarcza pełny pakiet części samochodowych o najlepszych właściwościach technicznych. Ich trwałość, wydajność i niezawodność zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu podczas prowadzenia samochodu.

Cechy Cześci

Filtr przewodowy - Główne zastosowanie to pneumatyczne układy hamulcowe, gdzie zadaniem tego filtra jest ochrona całego układu przed zanieczyszczeniami. Taki typ filtra stosuje się na przewodzie hamulcowym zasilającym, w przypadku gdy standardowe filtry nie są zintegrowane w złączach między pojazdem silnikowym, a m.in naczepą.

Obsługa klienta