Dodatkowe informacje o Filtr paliwa 30-02-215MP ASHIKA
Parametry | |
Rodzaj filtra: | Filtr przykręcany |
Długość [mm]: | 138 |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 95 |
Średnica zabudowy [mm]: | 63 |
Gwint wewnętrzny [mm]: | IN: 3/4 X 16 /OUT: 3 |
Rodzaj filtra: | Z czujnikiem wody |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
ASHUKI | T102-01 |
BLUEPRINT | ADT32313 |
BOSCH | 0986450500 |
BOSCH | 1457434438 |
COMLINE | CTY13003 |
COMLINE | CTY13037 |
FILTRON | PP855 |
HBJAKOPART | J1332015 |
IPS PARTS | IFG-3215 |
JAPANPAR | FC-215MP |
JAPKO | 30215MP |
KAMOKA | F313301 |
KAVO PARTS | TF-1652 |
LEXUS | 2330364010 |
MAG | 150300014002 |
MAG | 213908525000 |
MANN | WK 828 x |
MDR | MFF-3215 |
SCT | ST 306 |
SOGEFIPRO | FP5091 |
TOYOT | 1861000653 |
TOYOT | 2330054130 |
TOYOT | 2330064010 |
TOYOT | 2330064020 |
TOYOT | 2330064070 |
TOYOT | 2330064071 |
TOYOT | 2330064080 |
TOYOT | 2330064081 |
TOYOT | 23303-64010 |
TOYOT | 2331064010 |
UFI | 2437400 |
WIXFILTERS | WF8061 |
Opinie o Filtr paliwa 30-02-215MP ASHIKA

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Kupiłem ten filtr do mojego Chevroleta i jestem mega zadowolony. Ciężko w to uwierzyć, ale już po wymianie widzę ogromną różnicę podczas jazdy. Dotychczas mój samochód był jakby słabszy, lecz jest to efektem słabej jakości poprzedniego filtra. Ten jest duzo lepszy

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Mam starszy model Hondy Acord, więc podczas wymiany części nie potrzebuje niczego drogiego. Ostatnio kupiłem ten filtr paliwa i w zupełności mi wystarcza bo dobrze sprawdza się w praktyce. Polecam! ;)

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Filtr paliwa 30-02-215MP
Filtr paliwa i obudowa filtra
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
ASHIKA
Ashika to marka części samochodowych należąca do koncernu motoryzacyjnego Japanparts. Na rynku części zamiennych firma obecna jest od 1989 roku i plasuje się w gronie liderów sektora importu i dystrybucji części, kompatybilnych z wieloma popularnymi samochodami osobowymi produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej. Części Ashika można znaleźć głównie na rynku wtórnym, ale korzystają z nich także producenci aut podczas wyposażenia fabrycznego poszczególnych modeli samochodów.
Zakres części samochodowych dostarczanych przez firmę Ashika obejmuje sektory mechaniczne, elektryczne i silnikowe. Asortyment części ASHIKA jest jednak stale aktualizowany i rozbudowywany.
Dzięki dużym możliwościom technologicznym, imponującym zdolnościom produkcyjnym i innowacyjnym rozwiązaniom, firma ASHIKA dostarcza pełny pakiet części samochodowych o najlepszych właściwościach technicznych. Ich trwałość, wydajność i niezawodność zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu podczas prowadzenia samochodu.
Cechy Cześci
Filtr przykręcany - Wśród filtrów przykręcanych, najczęściej można spotkać filtry olejowe, które przykręcane są do podstawy filtra lub chłodniczki olejowej. Ten typ filtrów jest jednym z prostszych do wymiany, ponieważ wystarczy odkręcić zużyty filtr i przykręcić nowy, pamiętając oczywiście o mocy dokręcenia, aby nie zruszyć uczelki.
Filtr bez czujnika wody - Czujnik wody występuje zazwyczaj w filtrze paliwowym i służy do wyłapywania wilgoci w paliwie i informowania o tym kierowcę. Montowany często w specjalnym miejscu na dole filtra.