Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
3 3 3 3
3 3 3 3
3 3 3 3
8 8 8 8
0 0 0 0
7 7 7 7

Filtr paliwa AMC FILTER MF-545

Filtr paliwa AMC FILTER  MF-545
Filtr paliwa AMC FILTER MF-545
Powiększ
AMC FILTER

Producent: AMC FILTER

Kod produktu: MF-545

Jednostka: szt

Średnica [mm] 150

Wysokość [mm] 120

Średnica wewnętrzna 1 [mm] 7

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Filtr paliwa MF-545 AMC FILTER

  • Średnica [mm]:  150
  • Wysokość [mm]:  120
  • Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  7
Widok karty produktu w PDF: Filtr paliwa (AMC FILTER MF-545)
Część znajduje się w kategorii: Filtr paliwa i obudowa filtra
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ASHIKA 30-03-300
ASHUKI M031-07
BLUEPRINT ADM52339
BMW 1458065
BOSCH 0450906471
CITRO 1458065
CLEANF MGC1683
COMLINE EFF147
FILTRON PS974/1
FRAM P9947
HBJAKOPART J1333050
HEN H219WK
JAPANPAR FC-300S
JAPKO 30300
MAHLE KL431
MANN WK939/2
MANN WK939/2Z
MAZDA 1541073J00
MAZDA 3M509155CB
MAZDA Y60113480
MAZDA Y60213480
MDR MFF-3300
MEATDORIA 4702
NIPPARTS N1333060
NISSAN 1541073J00000
NPS M133A18
PURFLU FCS710
SOGEFIPRO FP5751
SUZUKI 1541073J00
SUZUKI 1541073J00000
SUZUKI 1541073J10
WIXFILTERS WF8360
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Filtr paliwa MF-545 AMC FILTER

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Filtr paliwa MF-545

Filtr paliwa i obudowa filtra

Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.

W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.

Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.

Obsługa klienta