DNI DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
9 9 9 9
4 4 4 4
0 0 0 0
4 4 4 4
5 5 5 5
2 2 2 2

Filtr oleju JAPKO 10510

Filtr oleju JAPKO  10510
Filtr oleju JAPKO 10510
Powiększ
JAPKO

Producent: JAPKO

Kod produktu: 10510

Rodzaj filtra Filtr przykręcany Wśród filtrów przykręcanych, najczęściej można spotkać filtry olejowe, które przykręcane są do podstawy filtra lub chłodniczki olejowej. Ten typ filtrów jest jednym z prostszych do wymiany, ponieważ wystarczy odkręcić zużyty filtr i przykręcić nowy, pamiętając oczywiście o mocy dokręcenia, aby nie zruszyć uczelki.
dowiedz się więcej...

Długość [mm] 67

Średnica zabudowy [mm] 63

Gwint wewnętrzny [mm] M20 x 1,5

EAN 8033001517064

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Filtr oleju 10510 JAPKO

  • Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
  • Długość [mm]:  67
  • Średnica zabudowy [mm]:  63
  • Gwint wewnętrzny [mm]:  M20 x 1,5
Widok karty produktu w PDF: Filtr oleju (JAPKO 10510)
Część znajduje się w kategorii: Filtr oleju
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ALCOFILTER SP-1229
ALCOFILTER SP-911
ALCOFILTER SP-961
AMC FILTER FO-013A
AMC FILTER IA-372
AMC FILTER MO-422
AMC FILTER MO-429
AMC FILTER MO-432
AMC FILTER MO-433
AMC FILTER MO-443
ASHIKA 10510
ASHUKI 0393-5205
ASHUKI C021-05
ASHUKI C021-05I
ASHUKI C021-05O
BLUEPRINT ADC42112
BMW MD322508
BOSCH 0 451 103 316
BOSCH 0 451 103 336
BOSCH 0 986 452 007
BOSCH 0 986 452 016
BOSCH 0 986 452 916
CHAMPION F 110
CHAMPION F 111
CHAMPION F 113
CHAMPION F 119
CHAMPION F 123
CHAMPION F111/606
CHAMPION F119/606
CLEANF DO 327
CLEANF DO 328
CLEANF DO 828
CLEANF DO 883
COMLINE CIZ11020
COMLINE CMB11341
DELPHI FX0032
DELPHI FX0033
DELPHI FX0051
DELPHI FX0053
DELPHI FX0066
DELPHI FX0140
DELPHI FX0141
DELPHI FX0166
DELPHI FX0175
DELPHI LK-1191
DONALDSON P550726
FILTRON OP617
FRAM PH-2856
FRAM PH-4870
FRAM PH-9448
FRAM PH3562
FRAM PH3950
GONOW 710020004
HBJAKOPART J1313016
HEN H 20 W 03
HEN H 20 W 04
HEN H11W02
HEN H13W01
HEN H20W07
IPS PARTS IFL-3706
JAPANPAR FO-510S
KAISHIN C316
KAVO PARTS MO-433
KAVO PARTS MO-448
KNECHT 08636342
KNECHT 08753345
KNECHT AW 100
KNECHT AW 136
KNECHT AW 203
KNECHT OC205
LUCAS_ELEC 3705
MAG 150180009600
MAG 150180019800
MAHLE 08636359
MAHLE 08753352
MAHLE OC 113
MAHLE OC 152
MAHLE OC 205
MAHLE OC 230
MANN W 811/80
MAPCO 61550
MDR MOF-3510
MECAFILTER ELH 4146
MECAFILTER ELH 4169
MITSUBISHI MD007095
MITSUBISHI MD007360
MITSUBISHI MD071462A
MITSUBISHI MD136466
MITSUBISHI MD322508
MITSUBISHI MD356000
MITSUBISHI MZ690900
MITSUBISHI SMD136466
NIPPARTS J1313016
NIPPARTS J1315000
NIPPARTS J1315002
NIPPARTS J1315010
NIPPARTS J1315015
NIPPARTS J1315025
NIPPARTS J1317003
NIPPARTS J1319003
NIPPARTS J1319019
NPS M131A16
PURFLU LS 465
PURFLU LS 490
PURFLU LS 819
PURFLU LS287
PURFLU LS489A
PUROLATOR L 14612
PUROLATOR L 27849
PUROLATOR L10193
PUROLATOR L14459
PUROLATOR PER 184
PUROLATOR PER 193
PUROLATOR PER 270
PUROLATOR PER 393
QUINTON HA PH3562
QUINTON HA PH3950
QUINTON HA WL7081
QUINTON HA WL7107
QUINTON HA WL7134
SCT SM 121
SMART 1221800110
SOFIMA S 3243 R
SOFIMA S 4240 R
SOFIMA S 6901 R
SOFIMA S 6902 R
SOGEFIPRO FT4947
SOGEFIPRO FT5407
SOGEFIPRO FT5447
TECNOCAR R 424
TECNOCAR R 925
TECNOCAR R198
TECNOCAR R96
UFI 23.485.00
UFI 2327100
UNION C414
VIC C-301
VIC C-303
VIC C-307
VIC C-316
VIC C-407
VIC C-415
WIXFILTERS WL7171
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Filtr oleju 10510 JAPKO

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Filtr oleju 10510

Filtr oleju

Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.

Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.

Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.

Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych. 

Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.

Cechy Cześci

Filtr przykręcany - Wśród filtrów przykręcanych, najczęściej można spotkać filtry olejowe, które przykręcane są do podstawy filtra lub chłodniczki olejowej. Ten typ filtrów jest jednym z prostszych do wymiany, ponieważ wystarczy odkręcić zużyty filtr i przykręcić nowy, pamiętając oczywiście o mocy dokręcenia, aby nie zruszyć uczelki.

Obsługa klienta