WEEKEND DARMOWEJ DOSTAWY! OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
6 6 6 6
0 0 0 0
0 0 0 0
1 1 1 1
0 0 0 0

Filtr modułu pompy paliwa AIRTEX FS10250

Filtr modułu pompy paliwa AIRTEX  FS10250
Filtr modułu pompy paliwa AIRTEX FS10250
Powiększ
AIRTEX

Producent: AIRTEX

Kod produktu: FS10250

Jednostka: szt

Ciężar [kg] 0,03

Średnica [mm] 22

25,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 99 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Filtr modułu pompy paliwa FS10250 AIRTEX

  • Ciężar [kg]:  0,03
  • Średnica [mm]:  22
Część znajduje się w kategorii: Pompa paliwa kompletna
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CITRO 1525-H8*
MARWAL C9730140410
MARWAL T73 014 0410
PEUGEOT 1525-F8*
PEUGEOT 1525-H8*
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Filtr modułu pompy paliwa FS10250 AIRTEX

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Filtr modułu pompy paliwa FS10250

Pompa paliwa kompletna

Pompa paliwa to urządzenie mające za zadanie dostarczać paliwo do silnika. Tym samym pompa w pierwszej kolejności zasysa paliwo ze zbiornika, aby następnie wtłoczyć je do wtryskiwaczy, które przekazują je już bezpośrednio do cylindrów. Bardzo ważne dla poprawnej pracy silnika jest dostarczenie paliwa pod odpowiednio wysokim ciśnieniem, za co również odpowiada pompa paliwa.

Obecnie stosuje się elektryczne pompy paliwa – modele wirnikowe i rotacyjne. Zwykle pompa znajduje się dzisiaj w zbiorniku paliwa. Umiejscowienie jej w tej lokalizacji z jednej strony ma ułatwiać zasysanie paliwa, z drugiej zredukować słyszalny hałas generowany przez silnik pompy. Ponadto, w warunkach zanurzenia w paliwie silnik pompy jest odpowiednio chłodzony i smarowany, co pozwala mu dłużej zachować pełną sprawność.

Niesprawność pompy paliwa znacząco utrudnia prowadzenie pojazdu, czasami wręcz je uniemożliwiając. Jeżeli paliwo nie jest wtłaczane do silnika w odpowiedniej ilości czy też pod odpowiednim ciśnieniem, w czasie jazdy odczuwalne jest szarpanie, silnik może niespodziewane gasnąć, występują również problemy z jego zapalaniem. Czego dotyczą awarie pompy paliwa? Przeważnie problem tkwi w zanieczyszczeniu pompy, które jest spowodowane użytkowaniem niskiej jakości paliwa. Do zanieczyszczenia pompy można również doprowadzić jeżdżąc z niemal pustym bakiem. W takiej sytuacji bowiem urządzenie zasysa zanieczyszczenia, które nawet przy użytkowaniu najwyższej klasy paliwa, gromadzą się na dnie baku. Należy również unikać pozostawiania samochodu na parkingu czy w garażu z niepełnym bakiem, gdyż dochodzi wtedy do skraplania powietrza, które się w nim znajduje, co także stwarza pewne zagrożenie dla pompy paliwa. Poprawnie użytkowana pompa paliwa powinna działać sprawnie przez o najmniej 180-200 tys. km.

Obsługa klienta