Filtr kabinowy JOHNS IRF 0252S

Filtr kabinowy JOHNS  IRF 0252S
Filtr kabinowy JOHNS IRF 0252S
Powiększ
JOHNS

Producent: JOHNS

Kod produktu: IRF0252S

Jednostka: szt

Rodzaj filtra Filtr cząstek stałych

Długość [mm] 240

Szerokość [mm] 85

Wysokość [mm] 20

Materiał ramki Włóknina

Jednostka ilości Komplet

Wieloczężciowy 2-częściowy

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Filtr kabinowy IRF0252S JOHNS

  • Rodzaj filtra:  Filtr cząstek stałych
  • Długość [mm]:  240
  • Szerokość [mm]:  85
  • Wysokość [mm]:  20
  • Materiał ramki:  Włóknina
  • Jednostka ilości:  Komplet
  • Wieloczężciowy:  2-częściowy
Widok karty produktu w PDF: Filtr kabinowy (JOHNS IRF 0252S)
Część znajduje się w kategorii: Filtr kabinowy - przeciwpyłkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
HEN E4912LI-2
JOHNS 96 787 920 80
MAHLE LA 921S
MANN CU 24 012-2
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Filtr kabinowy IRF0252S JOHNS

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Filtr kabinowy IRF 0252S

Filtr kabinowy - przeciwpyłkowy

Filtr kabinowy znajduje się pomiędzy podszybiem a elementami układu klimatyzacji. To podstawowy element eksploatacyjny samochodu, którego rola sprowadza się do zatrzymywania zanieczyszczeń z powietrza, które trafia do kabiny pojazdu. Według producentów filtry kabinowe należy wymieniać regularnie, nawet dwa razy w roku.

Filtry kabinowe zwane także przeciwpyłkowymi produkuje się z papieru, materiału lub materiału pokrytego włóknem węglowym. Te ostatnie to najbardziej skuteczne egzemplarze, zatrzymujące nawet niezwykle szkodliwe tlenki azotu. Wariant papierowy to z kolei ta najtańsza i najbardziej podstawowa wersja filtra. Aktualnie najczęściej stosuje się i zaleca montaż filtrów aktywnych z węglem.

W samochodach eksploatowanych głównie w warunkach miejskich filtr kabinowy chroni kierowcę i pasażerów m.in. przed kurzem, wszelkiego rodzaju pyłami, tlenkami azotu (filtr z węglem aktywnym) a także pyłami z klocków hamulcowych i opon. Na trasie i na terenach podmiejskich filtr kabinowy zwalcza także piasek oraz pyłki roślin. Filtr ten prócz wyłapywania szkodliwych substancji ma także kilka innych zadań. Zapobiega parowaniu szyb w samochodzie, umożliwia prawidłowe działanie układu klimatyzacji a także chroni alergików.

Ceny standardowych filtrów kabinowych zaczynają się od kilkunastu złotych. Filtry z węglem aktywnym można natomiast kupić już za kilkadziesiąt złotych. Różnica w cenie nie jest aż tak duża a dla lepszego filtrowania powietrza naprawdę warto zainwestować w dobrej jakości filtr kabinowy z węglem aktywnym. Decydując się na wymianę filtra kabinowego pamiętajmy jednak przede wszystkim, że zawsze należy kupować filtry fabrycznie nowe (online można znaleźć oferty sprzedaży filtrów używanych). Ponadto warto kierować się ku produktom znanych i cenionych w branży motoryzacyjnej marek.

Obsługa klienta