Filtr kabinowy JOHNS IRF 0163

Filtr kabinowy JOHNS  IRF 0163
Filtr kabinowy JOHNS IRF 0163
Powiększ
JOHNS

Producent: JOHNS

Kod produktu: IRF0163

Jednostka: szt

Rodzaj filtra Filtr cząstek stałych

Długość [mm] 238

Szerokość [mm] 278

Wysokość [mm] 35

Materiał ramki Włóknina

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Filtr kabinowy IRF0163 JOHNS

  • Rodzaj filtra:  Filtr cząstek stałych
  • Długość [mm]:  238
  • Szerokość [mm]:  278
  • Wysokość [mm]:  35
  • Materiał ramki:  Włóknina
Widok karty produktu w PDF: Filtr kabinowy (JOHNS IRF 0163)
Część znajduje się w kategorii: Filtr kabinowy - przeciwpyłkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BOSCH 1 987 435 016
HEN E2948LI
JOHNS 8K0 819 439
MAHLE LA 386
MANN CU 2450
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Filtr kabinowy IRF0163 JOHNS

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Filtr kabinowy IRF 0163

Filtr kabinowy - przeciwpyłkowy

Filtr kabinowy znajduje się pomiędzy podszybiem a elementami układu klimatyzacji. To podstawowy element eksploatacyjny samochodu, którego rola sprowadza się do zatrzymywania zanieczyszczeń z powietrza, które trafia do kabiny pojazdu. Według producentów filtry kabinowe należy wymieniać regularnie, nawet dwa razy w roku.

Filtry kabinowe zwane także przeciwpyłkowymi produkuje się z papieru, materiału lub materiału pokrytego włóknem węglowym. Te ostatnie to najbardziej skuteczne egzemplarze, zatrzymujące nawet niezwykle szkodliwe tlenki azotu. Wariant papierowy to z kolei ta najtańsza i najbardziej podstawowa wersja filtra. Aktualnie najczęściej stosuje się i zaleca montaż filtrów aktywnych z węglem.

W samochodach eksploatowanych głównie w warunkach miejskich filtr kabinowy chroni kierowcę i pasażerów m.in. przed kurzem, wszelkiego rodzaju pyłami, tlenkami azotu (filtr z węglem aktywnym) a także pyłami z klocków hamulcowych i opon. Na trasie i na terenach podmiejskich filtr kabinowy zwalcza także piasek oraz pyłki roślin. Filtr ten prócz wyłapywania szkodliwych substancji ma także kilka innych zadań. Zapobiega parowaniu szyb w samochodzie, umożliwia prawidłowe działanie układu klimatyzacji a także chroni alergików.

Ceny standardowych filtrów kabinowych zaczynają się od kilkunastu złotych. Filtry z węglem aktywnym można natomiast kupić już za kilkadziesiąt złotych. Różnica w cenie nie jest aż tak duża a dla lepszego filtrowania powietrza naprawdę warto zainwestować w dobrej jakości filtr kabinowy z węglem aktywnym. Decydując się na wymianę filtra kabinowego pamiętajmy jednak przede wszystkim, że zawsze należy kupować filtry fabrycznie nowe (online można znaleźć oferty sprzedaży filtrów używanych). Ponadto warto kierować się ku produktom znanych i cenionych w branży motoryzacyjnej marek.

Obsługa klienta