Drążek kierowniczy poprzeczny FRAP F400 (Z prawej) (Oś przednia)

Drążek kierowniczy poprzeczny FRAP  F400 (Z prawej) (Oś przednia)
Drążek kierowniczy poprzeczny FRAP F400 (Z prawej) (Oś przednia)
Powiększ
FRAP

Producent: FRAP

Kod produktu: F400

Jednostka: szt.

Lokalizacja w aucie: Z prawej

Lokalizacja w aucie: Oś przednia

Ciężar [kg]: 1,039

Lokalizacja w aucie: z prawej, z przodu

EAN: 8056182553294

Numer katalogowy: 400

Stan: Fabrycznie nowy

125,00 Cena zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Drążek kierowniczy poprzeczny F400 FRAP

Parametry
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Ciężar [kg]:  1,039
Część znajduje się w kategorii: Drążki kierownicze poprzeczne
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
DELPHI TL202
FIRST LINE FDL6004
FRAP 400
LEMFO 022311535617
LEMFO 1448502
MEYLE 1160400653
MOOG VO-DL-0653
OPTIMAL G4031
QUINTON HA QDL1303S
RTS 9400938
RUV 915471
SIDEM 64030A
VW 211415802F
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Drążek kierowniczy poprzeczny F400 FRAP

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Drążek kierowniczy poprzeczny F400

Drążki kierownicze poprzeczne

Drążek kierowniczy to element samochodowego układu kierowniczego, którego podstawowa rola sprowadza się do połączenia przekładni kierowniczej ze zwrotnicą układu zawieszenia oraz przekazywania ruchu przekładni na zwrotnicę. W skrócie to podzespół, który odpowiada za prawidłowe prowadzenie przednich kół pojazdu.

Zużycie drążka kierowniczego podyktowane jest przede wszystkim rodzajem zastosowanych części oraz stylem jazdy. Niezależnie od tego, kiedy dojdzie do zużycia, trzeba mieć na uwadze, że wyeksploatowanie tej części samochodowej ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy samochodem. Dlatego z wymianą nie należy zwlekać.

Drążek kierowniczy wyposażony został w tak zwany przegub, który jest elastycznym połączeniem, umożliwiającym ruch zawieszenia samochodu w górę i w dół, odpowiednio względem nieruchomo zamocowanej przekładni kierowniczej. Przy okazji wymiany tej części samochodowej zaleca się także wymianę współpracującej z nim końcówki drążka kierowniczego.

Drążek kierowniczy osłonięty jest gumową osłoną. Należy upewnić się, czy nie jest ona uszkodzona lub zużyta i w razie potrzeby wymienić ją razem z drążkiem i końcówką. Należy pamiętać, że drążki wymieniamy zawsze parami, gdyż żywotność tych elementów układu kierowniczego jest zbliżona.

Po dokonaniu wymiany drążka nie zapomnijcie, że konieczne będzie także sprawdzenie i regulacja zbieżności kół.

Obsługa klienta