Dodatkowe informacje o Drążek kierowniczy poprzeczny F400 FRAP
Parametry | |
Lokalizacja w aucie: | Z prawej |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Ciężar [kg]: | 1,039 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
DELPHI | TL202 |
FIRST LINE | FDL6004 |
FRAP | 400 |
LEMFO | 022311535617 |
LEMFO | 1448502 |
MEYLE | 1160400653 |
MOOG | VO-DL-0653 |
OPTIMAL | G4031 |
QUINTON HA | QDL1303S |
RTS | 9400938 |
RUV | 915471 |
SIDEM | 64030A |
VW | 211415802F |
Dowiedz się więcej:
Wymiana drążka kierowniczego poprzecznego. Jak należy ją przeprowadzić i na co warto przy tej okazji uważać?
Diagnostyka i wymiana drążka kierowniczego w samochodzie. Na co zwracać uwagę?
System kontroli trakcji – ASR
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy
Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?
ESP - Electronic Stability Program
-10% na układ kierowniczy i zawieszenia!
Opinie o Drążek kierowniczy poprzeczny F400 FRAP
Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE
Opinie użytkowników nt. części:KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Drążek kierowniczy poprzeczny F400
Drążki kierownicze poprzeczne
Drążek kierowniczy to element samochodowego układu kierowniczego, którego podstawowa rola sprowadza się do połączenia przekładni kierowniczej ze zwrotnicą układu zawieszenia oraz przekazywania ruchu przekładni na zwrotnicę. W skrócie to podzespół, który odpowiada za prawidłowe prowadzenie przednich kół pojazdu.
Zużycie drążka kierowniczego podyktowane jest przede wszystkim rodzajem zastosowanych części oraz stylem jazdy. Niezależnie od tego, kiedy dojdzie do zużycia, trzeba mieć na uwadze, że wyeksploatowanie tej części samochodowej ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy samochodem. Dlatego z wymianą nie należy zwlekać.
Drążek kierowniczy wyposażony został w tak zwany przegub, który jest elastycznym połączeniem, umożliwiającym ruch zawieszenia samochodu w górę i w dół, odpowiednio względem nieruchomo zamocowanej przekładni kierowniczej. Przy okazji wymiany tej części samochodowej zaleca się także wymianę współpracującej z nim końcówki drążka kierowniczego.
Drążek kierowniczy osłonięty jest gumową osłoną. Należy upewnić się, czy nie jest ona uszkodzona lub zużyta i w razie potrzeby wymienić ją razem z drążkiem i końcówką. Należy pamiętać, że drążki wymieniamy zawsze parami, gdyż żywotność tych elementów układu kierowniczego jest zbliżona.
Po dokonaniu wymiany drążka nie zapomnijcie, że konieczne będzie także sprawdzenie i regulacja zbieżności kół.