-10% AKCESORIA SAMOCHODOWE ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
3 3 3 3
3 3 3 3
9 9 9 9
0 0 0 0
4 4 4 4

Czujnik ustawienia przepustnicy SKV GERMANY 17SKV001

Czujnik ustawienia przepustnicy SKV GERMANY  17SKV001
Czujnik ustawienia przepustnicy SKV GERMANY 17SKV001
Powiększ
SKV GERMANY

Producent: SKV GERMANY

Kod produktu: 17SKV001

Jednostka: szt

Ilość biegunów 3

Ciężar [kg] 0,05

Napięcie [V] 12

Tryb pracy Elektryczny

83,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Czujnik ustawienia przepustnicy 17SKV001 SKV GERMANY

  • Ilość biegunów:  3
  • Ciężar [kg]:  0,05
  • Napięcie [V]:  12
  • Tryb pracy:  Elektryczny
Część znajduje się w kategorii: Czujnik przepustnicy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ACI AVESA APT074
DELPHI SS1099712B1
ERA 550249
FACET 105064
FISPA 84134
FORD 1027893
FORD 1032098
FORD 1089981
FORD 1206453
FORD 1206454
FORD 6667704
FORD 6854782
FORD 7173046
FORD 928F9B989BA
FORD 928F9B989CA
HELLA 6PX008476491
HOFFER 7513099
MAG 215810605400
MAZDA 1E0318911
MEATDORIA 83099
METZGER 0904015
METZGER 904015
MTETHOMSON 7264
PATRON PE30000
PIERBURG 402003080
SIDAT 84134
VEMO V25721041
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Czujnik ustawienia przepustnicy 17SKV001 SKV GERMANY

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Czujnik ustawienia przepustnicy 17SKV001

Czujnik przepustnicy

Czujnik przepustnicy należy do najważniejszych czujników samochodowych. Ten drobny element elektroniki samochodowej pośrednio wpływa na obroty silnika, a więc to również dzięki niemu możliwe jest zwiększanie prędkości pojazdu.

Chcąc, aby samochód przyspieszył, kierowca wciska pedał gazu. Zachodzi wtedy szereg procesów prowadzących do wzrostu obrotów silnika. Za połączenie pedału gazu z jednostką napędową odpowiada głównie przepustnica, którą kierowca porusza wciskając pedał. Ruch przepustnicy to wskazówka dla sterownika silnika. Na jej podstawie modyfikowane są parametry mieszanki paliwo-powietrznej dostarczanej do komór spalania. Transferem sygnału zajmuje się właśnie czujnik przepustnicy. Określa on parametry ruchu przepustnicy, a następnie przesyła informację do sterownika silnika.

Zasadniczo wyróżnia się dwa rodzaje czujników przepustnicy. Pierwszy, wykorzystywany dzisiaj zdecydowanie częściej, to potencjometr. Poprzez odczyt napięcia czujnik tego rodzaju dokładnie określa parametry ruchu i położenia przepustnicy. Natomiast drugi typ czujników przepustnicy stanowią mikroprzełączniki. Dostarczają one jedynie informacji o całkowitym otwarciu lub zamknięciu przepustnicy.

Wysokiej jakości czujnik przepustnicy to element wytrzymały, funkcjonujący sprawnie przez wiele lat. Niemniej jednak po pewnym czasie mimo wszystko może dojść do awarii, wskutek intensywnej eksploatacji pojazdu. Stosunkowo częstym zjawiskiem jest uszkodzenie połączenia między czujnikiem przepustnicy a przepustnicą lub między czujnikiem przepustnicy a sterownikiem silnika. Spostrzegając, że wciśnięcie pedału gazu nie wywołuje oczekiwanego wzrostu obrotów silnika, kierowca powinien poddać czujnik przepustnicy kontroli.

Obsługa klienta