Czujnik spalania stukowego QUINTON HAZELL XKS63

Czujnik spalania stukowego QUINTON HAZELL  XKS63
Czujnik spalania stukowego QUINTON HAZELL XKS63
Powiększ
QUINTON HAZELL

Producent: QUINTON HAZELL

Kod produktu: XKS63

Jednostka: szt

Długość [mm] 130

Szerokość [mm] 40

Wysokość [mm] 130

Ciężar [kg] 0.1

Długość kabli 650

Ilość biegunów 3

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 Z przewodem

Kolor obudowy Brązowy

Kształt obudowy wtyczki Owalny

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Czujnik spalania stukowego XKS63 QUINTON HAZELL

  • Długość [mm]:  130
  • Szerokość [mm]:  40
  • Wysokość [mm]:  130
  • Ciężar [kg]:  0.1
  • Długość kabli:  650
  • Ilość biegunów:  3
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
  • Kolor obudowy:  Brązowy
  • Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Część znajduje się w kategorii: Osprzęt elektryczny silnika
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CI XKS63
EPS 1.957.046
FACET 9.3046
FAE 60127
FUELPARTS KS101
INTER 19565
KW 457 046
LUCCAV SEB1484
MOTAQUIP LVKN213
SIEME S107583021Z
VAG 06B 905 377 A
VEMO V10-72-1164
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Czujnik spalania stukowego XKS63 QUINTON HAZELL

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Czujnik spalania stukowego XKS63

Osprzęt elektryczny silnika

Przepływomierz masowy powietrza to jeden z istotnych elementów pomiarowych, mieszczących się w silniku. Przypomina niewielką puszkę z sitkiem, przez co pozornie może się wydawać mało istotną częścią. Zadanie przepływomierza masowego powietrza jest jednak bardzo ważne, gdyż jest nim pomiar ilości powietrza wtłaczanego do silnika. W ten sposób określane są proporcje paliwa i tlenu w komorze, które są zmienne w czasie, zależąc choćby od ciśnienia, czy też zmian temperatury. Niewłaściwe proporcje, których wartości przekraczają przyjęte normy, są sygnałem zagrożenia, wymagającym interwencji.

Niewłaściwa praca przepływomierza masowego powietrza niesie za sobą duże zagrożenie, gdyż powstaje ryzyko że proporcje paliwa i powietrza w komorach silnika są niewłaściwe. W takiej sytuacji jednostka napędowa przestaje pracować prawidłowo oraz staje się szczególnie narażona na uszkodzenia. Najczęściej występującym problemem jest zanieczyszczenie przepływomierza. Gromadzący się kurz, pył czy piasek mogą stworzyć zator, przez który urządzenie nie będzie w stanie dokonywać trafnych pomiarów. Zdarzają się również uszkodzenia mechaniczne, choć te nie należą do zbyt częstych. Jak w przypadku każdego elementu metalowego, trzeba również uważać na korozję. Awaria przepływomierza masowego powietrza może także dotyczyć elektryki. Problem ze stykiem złączy to najpowszechniejszy problem tego rodzaju.

Wymiany przepływomierza należy dokonywać tak często, jak wskazuje producent oraz zawsze wtedy, gdy wymaga tego jego nie najlepszy stan techniczny. Średnia żywotność przepływomierzy to 100-120 tys. kilometrów, wskazane są jednak regularne przeglądy określające choćby to, czy urządzenie nie jest zbytnio zanieczyszczone.

Obsługa klienta