Czujnik spalania stukowego KW Made in Italy - OE Equivalent 457 034

Czujnik spalania stukowego KW Made in Italy - OE Equivalent 457 034
Czujnik spalania stukowego KW Made in Italy - OE Equivalent 457 034
Powiększ
KW

Producent: KW

Seria: Made in Italy - OE Equivalent

Kod produktu: 457034

Jednostka: szt

EAN: 8012510107881

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Czujnik spalania stukowego 457034 KW

Część znajduje się w kategorii: Osprzęt elektryczny silnika
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BOSCH 0 261 231 149
EPS 1.957.034
FACET 9.3034
FAE 60115
MEATDORIA 87789
QUINTON HA XKS9
TOYOT 89615-02010
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Czujnik spalania stukowego 457034 KW

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Czujnik spalania stukowego 457 034

Osprzęt elektryczny silnika

Przepływomierz masowy powietrza to jeden z istotnych elementów pomiarowych, mieszczących się w silniku. Przypomina niewielką puszkę z sitkiem, przez co pozornie może się wydawać mało istotną częścią. Zadanie przepływomierza masowego powietrza jest jednak bardzo ważne, gdyż jest nim pomiar ilości powietrza wtłaczanego do silnika. W ten sposób określane są proporcje paliwa i tlenu w komorze, które są zmienne w czasie, zależąc choćby od ciśnienia, czy też zmian temperatury. Niewłaściwe proporcje, których wartości przekraczają przyjęte normy, są sygnałem zagrożenia, wymagającym interwencji.

Niewłaściwa praca przepływomierza masowego powietrza niesie za sobą duże zagrożenie, gdyż powstaje ryzyko że proporcje paliwa i powietrza w komorach silnika są niewłaściwe. W takiej sytuacji jednostka napędowa przestaje pracować prawidłowo oraz staje się szczególnie narażona na uszkodzenia. Najczęściej występującym problemem jest zanieczyszczenie przepływomierza. Gromadzący się kurz, pył czy piasek mogą stworzyć zator, przez który urządzenie nie będzie w stanie dokonywać trafnych pomiarów. Zdarzają się również uszkodzenia mechaniczne, choć te nie należą do zbyt częstych. Jak w przypadku każdego elementu metalowego, trzeba również uważać na korozję. Awaria przepływomierza masowego powietrza może także dotyczyć elektryki. Problem ze stykiem złączy to najpowszechniejszy problem tego rodzaju.

Wymiany przepływomierza należy dokonywać tak często, jak wskazuje producent oraz zawsze wtedy, gdy wymaga tego jego nie najlepszy stan techniczny. Średnia żywotność przepływomierzy to 100-120 tys. kilometrów, wskazane są jednak regularne przeglądy określające choćby to, czy urządzenie nie jest zbytnio zanieczyszczone.

Obsługa klienta